Nederland!

Ik heb vandaag een erg fijn Sinterklaas gehad met mijn familie! waarom zou het posten van Sinterklaas of een zwarte Piet erg zijn? dankzij dit feest is immers de Kerstman, en het Kerst ontstaan zoals het nu is( vandaar de naam Santa Claus) en laten we eerlijk zijn; een groot deel van de Amerikaanse voorouders zijn ook Nederlands, ookal geven ze het niet toe ;) :P

Ik heb vandaag een erg fijn Sinterklaas gehad met mijn familie! waarom zou het posten van Sinterklaas of een zwarte Piet erg zijn? dankzij dit feest is immers de Kerstman, en het Kerst ontstaan zoals het nu is( vandaar de naam Santa Claus) en laten we eerlijk zijn; een groot deel van de Amerikaanse voorouders zijn ook Nederlands, ookal geven ze het niet toe ;) :P

Ik denk dat in amerika plaatjes van een zwart geschminkte blanke
(met witte lippen) een beetje gevoelg ligt. Mensen zijn ontslagen of
aan de schandpaal genageld als ze op halloween zo komen.
Typisch Amerika maar ik hou er toch rekening mee.

Ik woon in Amerika (Dallas) en toen ik vertelde over Zwarte Pieten gingen ze het gelijk vergelijken met slavernij. Het is traditie! Heeft niks te maken met slaven. Ze zijn zwart omdat ze door de schoorsteen komen! Maarja, dat vonden ze geen goede uitleg. Ik vind het sowieso onzin dat mensen er in NL ook over klagen, maarja ik ben blank dus ik zal het wel niet begrijpen.

Ik kom volgende week naar NL voor Kerst en nieuwjaar. Normaal kijk ik MMA events altijd 's avonds in een sport kroeg, maar is er ergens in NL waar ik 30 december (31 december NL tijd eigenlijk) kan kijken naar Overeem vs Lesnar? Denk dat een stream de enige optie is?

Ik kom volgende week naar NL voor Kerst en nieuwjaar. Normaal kijk ik MMA events altijd 's avonds in een sport kroeg, maar is er ergens in NL waar ik 30 december (31 december NL tijd eigenlijk) kan kijken naar Overeem vs Lesnar? Denk dat een stream de enige optie is?

Het is al eerder hier besproken in deze thread, dus je moet ff doorspitten. Ik zit misschien in Spanje die tijd en daar hadden ze 2 jaar geleden ook UFC in een sports bar rond dezelfde tijd, :icon_chee

Last edited:

Streamen inderdaad, of de volgende dag ergens vandaan halen. Streams zijn vaak lastig, ze beginnen sowieso meestal pas om 2u in de nacht en worden vaak offline gehaald. Zelf kijk ik altijd de volgende dag.

Je kan het op sites omlaagladen (vernederlandst voor de veiligheid :P) of op MMAlinker.com kijken, maar dat is wel mindere kwaliteit.

Last edited:

ja, gewoon een stream van de ufc voor 14 euro

Hmm oke dat komt wel goed dus. Als ik ga omlaagladen dan moet ik zeker facebook en MMA sites zien te vermijden voordat ik het gevecht heb bekeken.

Hmm oke dat komt wel goed dus. Als ik ga omlaagladen dan moet ik zeker facebook en MMA sites zien te vermijden voordat ik het gevecht heb bekeken.

Dat is wel verstandig ja. Ik vermijd altijd alle sites waar eventueel MMA-nieuws op zou kunnen staan.

Forum statistics

Threads
1,282,738
Members
176,040
Latest member
jaybuff
Back