Nederland!

Heb net even de regels doorgelezen, wat mag er eigenlijk nog wel hier?

Complete dominantie in de eerste ronde.
Meer dan redelijke tweede ronde.
Maar oei oei oei, dat was nog even zweten in de derde..

Hoop dat het vooral door de griep komt.

Complete dominantie in de eerste ronde.
Meer dan redelijke tweede ronde.
Maar oei oei oei, dat was nog even zweten in de derde..

Hoop dat het vooral door de griep komt.

Mousasi...

Wat een gave win was dat van Frank Mir vorige week.. Ik dacht ech oh shit hij gaat verliezen deze keer.. en toen had hij die kimura wow...gaaf :P en jammer van Machida.. maar had al niet verwacht dat ie zou gaan winnen wel op gehoopt.. maarja..volgende keer moet het beter gaan een titel gevecht ingaan met maar 1 win..(couture) is gewoon niet genoeg.. om in dat ritme te komen..

Frank Mir is zoo goed, het deed me echt fucking pijn om lesnar en carwin hem zo te zien beuken, ik hoop echt dat ie nog een keer champ wordt.

Open gewichtsklasse, Bigger's Better King, was ergens in Kroatie, was een toernooitje

Klinkt interessant, open gewichtklasse is vaak leuk om te zien. :P Boksen op Eurosport is niet altijd even spannend. Heb al een aantal keer uitgeputte zwaargewichten rondes achter rondes zien draaien. :S Maar bijv. Ricky Hatton is altijd wel entertaining.

hehehe, ik heb echt tranen in de ogen van het lachen van deze onzin, sorry dat ik jullie ermee lastig val

tjonge jonge mensen ben ik de enige die zich een beetje ergert aan serious request? Naar mijn idee bewijst het hoe slecht radio mensen op tv zijn.

En dan dit soort twitter berichten van het officiel account van de actie:

"Tijdens het nummer "Rumour Has It" komt Emile Roemer van de SP binnenwandelen. Dat kan geen toeval zijn! - Roemer has it! - Nieuws - 3FM Serious Request #sr11"

NEE natuurlijk is dat geen toeval, omdat er geen greintje spontaniteit meer in die hele kankeractie zit. Echt, schaam me de ogen uit mijn kop om de ge

Back