- Reaction score
- 27,198
Who dat ass?
Ik heb vandaag een erg fijn Sinterklaas gehad met mijn familie! waarom zou het posten van Sinterklaas of een zwarte Piet erg zijn? dankzij dit feest is immers de Kerstman, en het Kerst ontstaan zoals het nu is( vandaar de naam Santa Claus) en laten we eerlijk zijn; een groot deel van de Amerikaanse voorouders zijn ook Nederlands, ookal geven ze het niet toe![]()
![]()
Ik vraag me of ik ge banned wordt
als ik een av van zwarte piet doe.
Leg dat maar eens uit aan een mod.
Marina shafir:wink:
Ik kom volgende week naar NL voor Kerst en nieuwjaar. Normaal kijk ik MMA events altijd 's avonds in een sport kroeg, maar is er ergens in NL waar ik 30 december (31 december NL tijd eigenlijk) kan kijken naar Overeem vs Lesnar? Denk dat een stream de enige optie is?
Ik kom volgende week naar NL voor Kerst en nieuwjaar. Normaal kijk ik MMA events altijd 's avonds in een sport kroeg, maar is er ergens in NL waar ik 30 december (31 december NL tijd eigenlijk) kan kijken naar Overeem vs Lesnar? Denk dat een stream de enige optie is?
Hmm oke dat komt wel goed dus. Als ik ga omlaagladen dan moet ik zeker facebook en MMA sites zien te vermijden voordat ik het gevecht heb bekeken.