Nederland!

Lang leve de REEM!!!

Hoe goed kan je eerste indruk zijn die je achterlaat in de UFC?

Diaz vs Cerrone gevecht was ook echt goed!

Ik ga nu wat mensen in de heavies uitlachen!! HAHAHA!!

Wat vonden jullie van Reem z'n optreden? Hij leek mij een beetje afwachten, of zou dat zijn geweest omdat hij bang was voor de takedown van Brock?

Het valt mij op dat ie toch wel wat vaak geraakt werd tegen Brock en vooral ook Werdum. Ook vond ik het opvallend dat hij zijn benen zoveel gebruikt, waar hij dat tegen werdum juist bijna 0,0 deed.

Interessant gevecht op zijn minst, hulde aan Overeem, Als hij JDS verslaat wordt ie de grootheid van het moderne mma.

Volgens mij heb ik wel eens gezegd dat ik het jammer vond dat Overeem geen nederlandse vlag of zoiets had. Chauvinistisch als ik ben

Vind daarom die nieuwe shirts van hem wel echt vet, netje de leeuw erop en oranje accentjes

hayabusa-alistair-overeem-ufc-141-shirt-white1.jpg

Ik geloof dat ze voor 30 euro te koop zijn op de officiele website. Binnekort maar eens bestellen alhoewel ik echt niet van de mma merchandise ben

EDIT, kun je niet embedden hier of hoe of wat?

Last edited:
Vind 30 euro toch wel veel, en ja, ik vond het inderdaad ook lame dat Overeem een Britse flag kreeg bij tale of the tape :(

De heavies is een afkorting van wat vroeger de "heavyweight" rubriek op dit forum heette. Nu is het het UFC gedeelte.

En nee, embedden gaat in dit gedeelte van het forum niet, misschien omdat moderators het hier nauwelijks controleren.

Is die michael kuiper een beetje een goeie vechter? Ik zie ineens dat hij op ufc 143 een partij heeft.

Kuiper comes from a judo background and holds a black belt in the discipline.[1] He made his mixed martial arts debut in February 2009 and defeated his opponent, Ahmed Sultan, with a triangle choke. He went on to have a further five fights that same year, winning all of them in the first or second round. In 2009 he won the Belgium MMA title, and was rewarded with the MMA fighter of the year 2009.
After defating David Marcina on November 20, 2010, he was set to return to the cage on December 4, 2010 to face Welsh boxer John Phillips at BAMMA 5: The Beast vs. Crazy Bear in Newcastle, England.[2] But due to snowstorms in the UK the event was cancelled.

11 wins, 1 decision, 4 subs, 5 (T)KO's, 0 verloren. Klinkt belovend !

Met je alternatieve whitebelt account Vannelle ? :)

Ik kwam er laatst weer, wat een puinhoop, veel closset nederlanders ook

Heb hem zien posten toevallig, maar dat ben ik niet. :P

Het valt mij op dat ie toch wel wat vaak geraakt werd tegen Brock en vooral ook Werdum. Ook vond ik het opvallend dat hij zijn benen zoveel gebruikt, waar hij dat tegen werdum juist bijna 0,0 deed.

Interessant gevecht op zijn minst, hulde aan Overeem, Als hij JDS verslaat wordt ie de grootheid van het moderne mma.

Veel geraakt tegen Brock viel toch wel mee?

Het viel ook wel mee, ik bedoelde het meer in het licht van, dat moet hem tegen Dos Santos niet al te veel gebeuren

Kwam ook door Brock's enorme reach. Ik denk dat Dos Santos vrij makkelijk wordt voor hem. Het is een soort K-1 partij met iemand die nooit pro kickboks partijen heeft gehad. Dos Santos wordt zelf altijd al veel geraakt, lijkt me niet zo'n goede kwaliteit tegen Alistair. Ook betwijvel ik dat JDS een antwoord heeft op AO's clinch.

Hey hallo allemaal.

Goed om te zien dat er eindelijk een Nederlandse thread hier in leven blijft. Toen ik hier nog actief postte hebben we 't ook wel eens geprobeerd maar 't bloedde dood.

Ga zo door!

Hey hallo allemaal.

Goed om te zien dat er eindelijk een Nederlandse thread hier in leven blijft. Toen ik hier nog actief postte hebben we 't ook wel eens geprobeerd maar 't bloedde dood.

Ga zo door!

Ja, ik heb het ook al eerder zien gebeuren. Lijkt me toch niet zo moeilijk eigenlijk, af en toe iets posten en ook op andere reageren.

Kwam ook door Brock's enorme reach. Ik denk dat Dos Santos vrij makkelijk wordt voor hem. Het is een soort K-1 partij met iemand die nooit pro kickboks partijen heeft gehad. Dos Santos wordt zelf altijd al veel geraakt, lijkt me niet zo'n goede kwaliteit tegen Alistair. Ook betwijvel ik dat JDS een antwoord heeft op AO's clinch.

Maar Werdum had niet zo'n grote reach toch?

Ik denk ook dat Overeem gaat winnen, maar durf dat toch niet zo expliciet te zeggen :P

Maar Werdum had niet zo'n grote reach toch?

Ik denk ook dat Overeem gaat winnen, maar durf dat toch niet zo expliciet te zeggen :P

Tegen Werdum was Alistair alleen gefocussed op niet naar de grond te gaan en dus liever zijn armen niet voor zijn hoofd, zodat hij de take down kon zien aankomen. En de enige reden dat Werdum zoveel achter elkaar raakte is, omdat hij verschikkelijke techniek heeft, waar hij helemaal geen echte power achter heeft.

Forum statistics

Threads
1,282,738
Members
176,040
Latest member
jaybuff
Back