Lol, hij deed me sterk denken aan Big Nog alleen dan zonder een goeie sub game.
Ja dacht ik ook, ook al dacht ik dat de jury BF zou verkiezen als winnaar voordat het bekend was gemaakt. Want ik kon wel zien hoe hij misschien meer punten had binnengehaald. Maar in echte vecht termen waar significante klappen en controlle veel meer meetellen, had ik Hunt winnen.
Ik denk echt dat Hunt een goeie kans maakt tegen Cain. Hunt is zo fucking sterk en zo enorm breed en massief, dat ik denk dattie Cain gewoon van zich af kan gooien. Het gemak waar hij BF steeds mee omdraaide om hem tegen het hek aan te krijgen is echt niet te onderschatten. Dat doen niet veel mensen bij BF en Cain weegt echt vele kilos minder dan BF en is veel kleiner. Ook denk ik dat zijn stijl van striking heel goed werkt tegen Cain. En zijn incasseringsvermogen is ook nog steeds goed aanwezig, al is het wat minder dan voorheen.
Ook leek Hunt wat afwachtend en niet al te zeker op sommige momenten. Wat misschien ook wel was om energie te besparen, maar ik denk dat hij na dit gevecht wel weer wat zelfvertrouwen terug heeft gewonnen.