• Xenforo Cloud is upgrading us to version 2.3.8 on Monday February 16th, 2026 at 12:00 AM PST. Expect a temporary downtime during this process. More info here

Nederland 2.0

Oh en verander je belt. Het lijkt net een stuk zeep. :P

En waarom Platinum groen zou zijn weet ik ook niet.

Haha, het lijkt idd net zeep :P

Ik zie het ook niet zitten om op het volgende evenement geld in te zetten. De gevechten in Australi

Ga je nog vcash inzetten Hannibal?

Lol, ja heb ik al gedaan.

Maar had helaas laatst een impulsief en niet doordacht moment waar ik al mijn 82K in had gezet op Petrosyan... niet eens naar zijn tegestander gekeken. Dacht gewoon, bleh, hij zal wel weer winnen. Ook al was de laatste partij die ik van hem had gezien niet zo geweldig. Dus in 1 klap all mijn vcash verloren en nu mijn inzetten niet zo hoog, lol.

Lol, ja heb ik al gedaan.

Maar had helaas laatst een impulsief en niet doordacht moment waar ik al mijn 82K in had gezet op Petrosyan... niet eens naar zijn tegestander gekeken. Dacht gewoon, bleh, hij zal wel weer winnen. Ook al was de laatste partij die ik van hem had gezien niet zo geweldig. Dus in 1 klap all mijn vcash verloren en nu mijn inzetten niet zo hoog, lol.

Nouja, gelukkig was het maar vcash :P

Ik hoop vanavond wat winst te maken. Prelims beginnen zo.

Wow, Hector Lombard clone heeft zelfs zijn KO power.

Waar heb je op gewed, Grizzly? En andere?

Palelei
Te Huna op punten
Bader op KO
Bigfoot
Hester
Mizugaki + Bader parlay

Allemaal kleine bedragen.

Waar staat heb jij je vcash opgezet?

227 op Hunt
Fiddy op Te Huna
Fiddy op 3/5 favorieten op de main card die winnen
Fiddy op Barry (eigenlijk helemaal geen vetrouwen in Barry, hij zou het moeten kunne flikken, maar die gast is zo emotioneel dat je nooit weet hoe hij gaat presteren)
Fiddy op Perosh (wordt verviereneenhalfvoudigd dus leek me wel leuke gok)
Fiddy op Kedzie

Lol, behoorlijk wat tegenstrijdigheden.

Het worden denk ik wel mooie partijen. Hester/Andrews of Te Huna/Shogun FOTN denk ik.

Hunt ben ik ook niet echt zeker van. Aan de ene kant denk ik wel dat hij het kan, maar als hij niet de juiste strategy gebruikt is Bigfoot gewoon te gevaarlijk. Maar hij zal nooit zo overhaast vechten als Overeem. Nu ik er aan denk, als hij in de zelfde vorm als tegen JDS komt, moet hij echt wel kunnen winnen. Ik vraag me eigenlijk het meeste af of hij snel genoeg weg beweegd als BF voor een TD gaat en hoe om gaat met BF's reach en hoe BF zijn reach gaat gebruiken.

Ik heb een gevoel dat Shogun kei hard knock out gaat. Te Huna is waarschijnlijk super gemotiveerd en Shogun mss wel exact het tegenovergestelde. Hij heeft ook al goed veel klappen gehad enzo, die kin moet ook achteruit gaan. Maar we zien wel. Als Shogun op de een of andere manier toch gemotiveerd is, dan denk ik niet dattie KO gaat en mss zelfs wint.

Is er toevalig enig nieuws over zijn knie of hoe zijn training ging, of iets dergelijks? Ik heb echt helemaal niks van nieuws bijgehouden wat MMA betreft.

Mark Hunt is ook fucking sterk, ik denk dat het erg moeilijk wordt om hem neer te krijgen. Zelfs Overeem zei dat Hunt de sterkste was die hij ooit gevoeld had in een gevecht.

En ik ben stiekem smoorverlief op Hunt. <3

Hunt is inderdaad erg sterk, maar Bigfoot ook en Bigfoot is gewoon veel beter in grondvechten. Hunt heeft vooruitgang geboekt, maar ik denk niet genoeg om Bigfoot te verslaan. Ik ben ook benieuwd hoe Hunt is hersteld van de beatdown en KO en van de blessure. Hij is ook al 39 jaar oud. Misschien heeft het mentaal ook wat met hem gedaan, naast de mogelijke fysieke schade.

Shogun's kin kan idd zo maar achteruit gaan, maar het lijkt me niet heel waarschijnlijk. Te Huna gaat misschien ook wel zijn kracht en worstelen gebruiken om te winnen, hoewel hij natuurlijk wel enorme KO power heeft. Heb verder niet veel gelezen over blessures.

Palelei is denk ik gewoonweg te groot en sterk voor Barry. Die gast is echt monsterlijk sterk. 360 kg deadlift en hij smeet McCorkle ook naar de grond alsof het een kind was. Ik denk dat als hij dat bij Barry probeert, dat het hem gaat lukken. En wie weet zakt Barry mentaal weer in.

Het mooie aan al deze partijen is wel dat ze toch zo de andere kant op kunnen gaan. Het zijn allemaal enorme gasten met KO power. Daarom heb ik het nu toch weer klein gehouden.

Ja klopt Palelei is echt heel sterk, maar Barry is bestwel licht op zijn voeten voor een zwaargewicht. Dus zou hem gewoon te snel af kunnen zijn voor de takedown en ook misschien snel genoeg om goeie hits te hebben. Maar dat is mss wel te veel er van uit te gaan dattie mentaal sterk vecht en met de juiste strategy.

Het grootste verschil tussen Hunt en Bigfoot is denk ik dat Hunt gewoon super nuchter is en nooit te veel bezig is met zichzelf willen bewijzen en altijd relaxed blijft, terwijl Bigfoot zich erg veel bezig houdt met mensen willen hun ongelijk willen bewijzen. Denk dat dat niet gaat werken tegen Hunt. JDS was ook gewoon geduldig en deed exact wat hij moest doen om zijn snelheid en techniek precies zo uit te spelen tegen Hunt dattie won. Die snelheid en techniek heeft bigfoot niet. Dus moet hij eigenlijk wel voor de takedown gaan. Wat voorspelbaar is en dus zou Hunt zich daar goed op kunnen voorbereiden.

Lol, Kedzie is 16-12, dat wist ik niet.

Back