• Xenforo Cloud is upgrading us to version 2.3.8 on Monday February 16th, 2026 at 12:00 AM PST. Expect a temporary downtime during this process. More info here

Nederland 2.0

Jammer, had niet alles gezien. Dus weet niet of het terecht was. Maar was wel zeer entertaining. Dem booties en dem thighs.

oh fuk, wat zag die kop eruit van bigfoot, die gast is nu uberlelijk

Lol, ja, dat was echt ziek. Hij kon Mark op het laatst helemaal niet meer raken, alleen Mark had niet meer de kracht om die ontzettende dikke kop en kort nek hard genoeg te slaan. Was echt een super spannend gevecht.

Was inderdaad een spannend gevecht. Was sowieso een mooi evenement!

Alleen jammer dat ik een klein beetje verlies hebt gemaakt. Bader wint op KO was mijn grootste weddenschap. Had nooit verwacht dat Perosh zo'n beatdown zou overleven.

Man, was goed gevecht, maar ik dacht dat Hunt toch de edge had.

Was inderdaad een spannend gevecht. Was sowieso een mooi evenement!

Alleen jammer dat ik een klein beetje verlies hebt gemaakt. Bader wint op KO was mijn grootste weddenschap. Had nooit verwacht dat Perosh zo'n beatdown zou overleven.

Lol, hij deed me sterk denken aan Big Nog alleen dan zonder een goeie sub game.

Man, was goed gevecht, maar ik dacht dat Hunt toch de edge had.

Ja dacht ik ook, ook al dacht ik dat de jury BF zou verkiezen als winnaar voordat het bekend was gemaakt. Want ik kon wel zien hoe hij misschien meer punten had binnengehaald. Maar in echte vecht termen waar significante klappen en controlle veel meer meetellen, had ik Hunt winnen.

Ik denk echt dat Hunt een goeie kans maakt tegen Cain. Hunt is zo fucking sterk en zo enorm breed en massief, dat ik denk dattie Cain gewoon van zich af kan gooien. Het gemak waar hij BF steeds mee omdraaide om hem tegen het hek aan te krijgen is echt niet te onderschatten. Dat doen niet veel mensen bij BF en Cain weegt echt vele kilos minder dan BF en is veel kleiner. Ook denk ik dat zijn stijl van striking heel goed werkt tegen Cain. En zijn incasseringsvermogen is ook nog steeds goed aanwezig, al is het wat minder dan voorheen.

Ook leek Hunt wat afwachtend en niet al te zeker op sommige momenten. Wat misschien ook wel was om energie te besparen, maar ik denk dat hij na dit gevecht wel weer wat zelfvertrouwen terug heeft gewonnen.

Ik zie dat we volgende week al weer een nieuw evenement hebben. Nice! Zeker goeie kaart.

Flyweight Demetrious Johnson (c) vs. Joseph Benavidez [a]
Bantamweight Urijah Faber vs. Michael McDonald
Welterweight Carlos Condit vs. Matt Brown
Featherweight Chad Mendes vs. Nik Lentz

Preliminary card (Fox Sports 1)
Welterweight Court McGee vs. Ryan LaFlare
Lightweight Edson Barboza vs. Danny Castillo
Lightweight Joe Lauzon vs. Mac Danzig
Lightweight Bobby Green vs. Pat Healy
Flyweight Scott Jorgensen vs. Zach Makovsky
Lightweight Abel Trujillo vs. Roger Bowling

Preliminary card (Online)
Lightweight Sam Stout vs. Cody McKenzie
Flyweight Darren Uyenoyama vs. Alptekin Ozkilic

Mss tijd om dan maar eens van te voren wat onderzoek te doen end dan ergens wat geld op te zetten.

En er zijn nog veel kaarten snel achter elkaar in december en januari. Sweet!

Lol, hij deed me sterk denken aan Big Nog alleen dan zonder een goeie sub game.

Ja dacht ik ook, ook al dacht ik dat de jury BF zou verkiezen als winnaar voordat het bekend was gemaakt. Want ik kon wel zien hoe hij misschien meer punten had binnengehaald. Maar in echte vecht termen waar significante klappen en controlle veel meer meetellen, had ik Hunt winnen.

Ik denk echt dat Hunt een goeie kans maakt tegen Cain. Hunt is zo fucking sterk en zo enorm breed en massief, dat ik denk dattie Cain gewoon van zich af kan gooien. Het gemak waar hij BF steeds mee omdraaide om hem tegen het hek aan te krijgen is echt niet te onderschatten. Dat doen niet veel mensen bij BF en Cain weegt echt vele kilos minder dan BF en is veel kleiner. Ook denk ik dat zijn stijl van striking heel goed werkt tegen Cain. En zijn incasseringsvermogen is ook nog steeds goed aanwezig, al is het wat minder dan voorheen.

Ook leek Hunt wat afwachtend en niet al te zeker op sommige momenten. Wat misschien ook wel was om energie te besparen, maar ik denk dat hij na dit gevecht wel weer wat zelfvertrouwen terug heeft gewonnen.

Misschien verander ik van gedachten als ik opnieuw kijk, maar Bigfoot heeft ook een enorme hoeveelheid rake klappen uitgedeeld. Zeker toen hij mount had.

Ik weet niet of Hunt een goede kans heeft. Hij kon Bigfoot omdraaien, en dat is erg indrukwekkend. Maar Cain is veel sneller met z'n takedowns, dus ik denk dat als Cain iets probeert dat Hunt niet genoeg tijd heeft om te reageren en dus op zijn rug eindigt. En hoe lang kan hij Cain's tempo volhouden? Hunt's conditie is niet slecht, maar Cain's output is echt absurd. Als Hunt zijn tempo bij kan houden en snel genoeg is, kan hij het zeker interessant maken.

Ik moet dat gevecht eigenlijk ook nog eens bekijken.

Hunt heeft goeie reflexen en hij kan heel snel zijn in zijn spurts. Ik denk dat Cain wel van redelijk ver wil inschieten met een takedown, want als hij te dicht bij komt zit hij in Hunt's gevarenzone van snelle acurate zeer harde stoten. Natuurlijk maakt Cain ook een goeie kans om Hunt te domineren zoals hij bij andere deed, maar denk wel dat Hunt het hem niet makkelijk maakt.

Oh en ik bedoelde zonder Big Nog's sub game. Hij heeft wel een goeie sub game natuurlijk.

Trouwens was het iemand opgevallen hoe achterlijk die ground en pound van Palelei er uit zag? Desalniettemin 1 rake klap en het was voorbij.

Trouwens was het iemand opgevallen hoe achterlijk die ground en pound van Palelei er uit zag? Desalniettemin 1 rake klap en het was voorbij.

Haha, ja het viel mij ook op dat het er wat klunzig uitzag. Met het was wel effectief en krachtig. Ik denk dat het komt omdat hij zo graag wilde winnen en daarom niet helemaal rustig bleef en gewoon zo snel mogelijk wilde rammen. Wat hij wel goed kan overigens.

Het zag er een beetje motorisch gestoord uit, maar dat had inderdaad ook met zijn enthusiasme te maken. Maar some van die stoten waren echt nergens in de buurt van raak, lol.

Het zag er een beetje motorisch gestoord uit, maar dat had inderdaad ook met zijn enthusiasme te maken. Maar some van die stoten waren echt nergens in de buurt van raak, lol.

Ik dacht dat het missen wel meeviel. Barry bewoog zijn hoofd nog wel en probeerde te blokken met zijn armen. Maargoed, als je zoveel power hebt dat je iemand met 1 of 2 van die stoten KO krijgt mag je wel een keer missen.

Net weer gekeken. Meh, voor in de positie dat hij was waren er toch veel niet raak, gecombineerd met de gebrek aan techniek, zag het er slecht uit.

Hij had Pat's hoofd tussen zijn benen en 1 arm van Pat zat hij op. Kijk zelf maar hoe makkelijk het is om tussen je benen te slaan als je zit. :icon_lol:

dana white, fighting is all about damage

hunt vs bigfoot 50-40 ofzo

Heeft hij dat gezegd, ja?

Ik heb het hele gevecht nog eens gekeken en dacht dat Bigfoot 48-47 had moeten winnen. Volgens mij hebben sommige judges Hunt ronde 5 een 10-8 gegeven. Dat slaat nergens op, en het lijkt er gewoon op dat ze dat hebben gedaan om Hunt maar niet te laten verliezen.
Bigfoot heeft trouwens ook genoeg schade aangericht bij Hunt.

En dan te bedenken dat Bader 30-27 en 30-26 kreeg.

Back