is de laatste keer dat we Hunt gezien hebben, hij heeft vanalles gebroken.
Hmmm.. heb net ff naar Hunt vs BF gekeken. De enige manier dat het gelijk was is als de 2e ronde 10-10 was, waar ik opzich wel zou achter kunnen staan. Maar dan was het 48-48, maar de judges hadden het 47-47.
Maar zoals ik al zei, ik dacht dat BF op punten zou winnen. Maar in vecht termen, in andere woorden als het gevecht door zou gaan wie zou er het best voor staan? Wie was er aan de winnende hand op het eind. Dan zou ik Hunt kiezen.
Hmmm.. heb net ff naar Hunt vs BF gekeken. De enige manier dat het gelijk was is als de 2e ronde 10-10 was, waar ik opzich wel zou achter kunnen staan. Maar dan was het 48-48, maar de judges hadden het 47-47.
Maar zoals ik al zei, ik dacht dat BF op punten zou winnen. Maar in vecht termen, in andere woorden als het gevecht door zou gaan wie zou er het best voor staan? Wie was er aan de winnende hand op het eind. Dan zou ik Hunt kiezen.
Op die manier zou Hunt er inderdaad beter voor staan. Daarom is gelijk ook niet zo erg in dit geval. BF volgens de offici
Ben ik met je eens en ik denk dat ze Dana en Joe Silva het opzich wel zien zitten om Hunt naar een titelgevecht op te werken. Hij is behoorlijk populair en het zou heel goed voor de marketing in Autralie en New Zeeland zijn. En ze moeten er ook een beetje haast achter zetten in het geval dat hij te oud zou worden. Als ze dan tegelijkertijd Silva tegen een moeilijke tegenstander zetten waar hij van verliest, lol, dan zou Hunt de juiste uitdager voor de titel zijn.
godver, heel die ug gekraakt.