• Xenforo Cloud is upgrading us to version 2.3.8 on Monday February 16th, 2026 at 12:00 AM PST. Expect a temporary downtime during this process. More info here

Nederland 2.0

is de laatste keer dat we Hunt gezien hebben, hij heeft vanalles gebroken.

is de laatste keer dat we Hunt gezien hebben, hij heeft vanalles gebroken.

Bigfoot wins via damage!

Maar ik hoop echt dat dat niet waar is. Is zijn gebroken heup echt zo ernstig? Ik hoopte dat het een scheurtje in het bot zou zijn.

Hij heeft zijn heup niet gebroken. De retard van een thread starter heeft het verkeerd verstaan. Mark zegt head, niet hip.

Hmmm.. heb net ff naar Hunt vs BF gekeken. De enige manier dat het gelijk was is als de 2e ronde 10-10 was, waar ik opzich wel zou achter kunnen staan. Maar dan was het 48-48, maar de judges hadden het 47-47.

Maar zoals ik al zei, ik dacht dat BF op punten zou winnen. Maar in vecht termen, in andere woorden als het gevecht door zou gaan wie zou er het best voor staan? Wie was er aan de winnende hand op het eind. Dan zou ik Hunt kiezen.

Hmmm.. heb net ff naar Hunt vs BF gekeken. De enige manier dat het gelijk was is als de 2e ronde 10-10 was, waar ik opzich wel zou achter kunnen staan. Maar dan was het 48-48, maar de judges hadden het 47-47.

Maar zoals ik al zei, ik dacht dat BF op punten zou winnen. Maar in vecht termen, in andere woorden als het gevecht door zou gaan wie zou er het best voor staan? Wie was er aan de winnende hand op het eind. Dan zou ik Hunt kiezen.

Op die manier zou Hunt er inderdaad beter voor staan. Daarom is gelijk ook niet zo erg in dit geval. BF volgens de offici

Ben ik met je eens en ik denk dat ze Dana en Joe Silva het opzich wel zien zitten om Hunt naar een titelgevecht op te werken. Hij is behoorlijk populair en het zou heel goed voor de marketing in Autralie en New Zeeland zijn. En ze moeten er ook een beetje haast achter zetten in het geval dat hij te oud zou worden. Als ze dan tegelijkertijd Silva tegen een moeilijke tegenstander zetten waar hij van verliest, lol, dan zou Hunt de juiste uitdager voor de titel zijn.

Had BF winnend op punten, Hunt op damage. Maar ben een Hunt fan dus vrede mee.

Ben ik met je eens en ik denk dat ze Dana en Joe Silva het opzich wel zien zitten om Hunt naar een titelgevecht op te werken. Hij is behoorlijk populair en het zou heel goed voor de marketing in Autralie en New Zeeland zijn. En ze moeten er ook een beetje haast achter zetten in het geval dat hij te oud zou worden. Als ze dan tegelijkertijd Silva tegen een moeilijke tegenstander zetten waar hij van verliest, lol, dan zou Hunt de juiste uitdager voor de titel zijn.

Hunt is bijna zeker nu al in een betere positie. Bigfoot heeft al 2 keer heel makkelijk van Cain verloren. En aangezien er ook een hoop mensen zijn die vinden dat Hunt had moeten winnen staat hij er denk ik beter voor dan Bigfoot. Werdum, Barnett/Browne en Miocic/Gonzaga winnaars staan denk ik wel boven him in de pikorde.

Ja, klopt. Ik weet niet of er mss eerst iemand anders een titel shot gaat krijgen, want dan is Cain mss niet meer de kampioen als Hunt of BF aan de beurt is. Werdum mss?

gaat er nog iemand live kijken?, begint om 1 uur met facebooks

Yup, yup, yup! Ik heb whisky gekocht en chips and een belegd stokbrood met kaas ham ananas en nog meer zooi, die gaat de oven in. Ik ga er vollop van genieten, Normaal train ik meestal tussendoor tijdens events. Meestal squatten. Maar omdat nu met de feestdagen er toch te veel ongezond geleefd wordt en gefeest, neem ik het er nu ook goed van.

iemand enig idee wat Joop Ubeda tegenwoordig uitvoerd?

niet dat ik hem ooit nog wil terugzien want ik ben nooit fan geweest van zijn werk maar ik ben wel nieuwschierig waar hij tegenwoordig zit

Hey mensjes, leuk om een NL groep hier te zien.

Ben benieuwd of er ook kroegen zijn in NL waar je (tot lekker vroeg) de gevechten live kan volgen? Alle tips zijn welkom.

voor zover ik weet is er in mijn omgeving ( zeeland ) geen kroeg die mma uitzend. heb wel begrepen dat er kroegen zijn die HD downloads afspelen de dag na het event maar waar deze zich bevinden durf ik eigenlijk niet te zeggen

Back