• Xenforo Cloud is upgrading us to version 2.3.8 on Monday February 16th, 2026 at 12:00 AM PST. Expect a temporary downtime during this process. More info here

Nederland!

Anders zorg je ervoor dat je niet in de gevangenis komt, hoef je je ook niet druk te maken of het eten daar wel halal is.

Op zich vind ik wel dat Moslims daar wel Halal moeten kunnen krijgen maar dat moet geen gevolgen hebben voor andere gevangenen, en als 2 menus te duur zijn, dan hebben mensen met bullshit religieuze motiven pech imo

Wie wordt de volgende nederlander die een UFC titel wint?

Overeem?
Struve?
Bahadurzada?

Ik zeg Spong. Tegen de tijd dat Spong in de UFC komt, is Jones al naar HW.

Huidige top 10 LHW zonder Jones (volgens FightMatrix):
Dan Henderson
Lyoto Machida
Rashad Evans
Mauricio Rua
Ryan Bader
Quinton Jackson
Forrest Griffin
Alexander Gustafsson
Phil Davis
Antonio Rogerio Nogueira

Rond 2015 zijn deze nog actief in de UFC:
Lyoto Machida
Rashad Evans
Mauricio Rua
Ryan Bader
Alexander Gustafsson
Phil Davis

Deze zijn dan nog goed in vorm:
Lyoto Machida
Ryan Bader
Alexander Gustafsson
Phil Davis

Machida vs. Spong (geen idee wie die wint)
Bader vs. Spong (Spong KO)
Gustafsson vs. Spong (Spong KO heel vroeg)
Davis vs. Spong (Spong, dec.)

Anders zorg je ervoor dat je niet in de gevangenis komt, hoef je je ook niet druk te maken of het eten daar wel halal is.

Op zich vind ik wel dat Moslims daar wel Halal moeten kunnen krijgen maar dat moet geen gevolgen hebben voor andere gevangenen, en als 2 menus te duur zijn, dan hebben mensen met bullshit religieuze motiven pech imo

Niet in de gevangenis komen is natuurlijk het beste. Maar ik vind niet dat je een religie aan alle mensen **** opdringen.

Als 2 menu's te duur zijn moeten ze maar allemaal gewoon de Hollandse pot krijgen.

Overeem?
Struve?
Bahadurzada?

Huidige top 10 LHW zonder Jones (volgens FightMatrix):
Dan Henderson
Lyoto Machida
Rashad Evans
Mauricio Rua
Ryan Bader
Quinton Jackson
Forrest Griffin
Alexander Gustafsson
Phil Davis
Antonio Rogerio Nogueira

Rond 2015 zijn deze nog actief in de UFC:
Lyoto Machida
Rashad Evans
Mauricio Rua
Ryan Bader
Alexander Gustafsson
Phil Davis

Deze zijn dan nog goed in vorm:
Lyoto Machida
Ryan Bader
Alexander Gustafsson
Phil Davis

Machida vs. Spong (geen idee wie die wint)
Bader vs. Spong (Spong KO)
Gustafsson vs. Spong (Spong KO heel vroeg)
Davis vs. Spong (Spong, dec.)

Als Spong zijn TDD goed kan ontwikkelen kan hij een top contender worden. Als hem dat niet lukt zal hij alle 4 die gevechten verliezen.

je weet toch, in NL houden ze altijd rekening met de gasten, niet met eigen bewoners!

Overeem?
Struve?
Bahadurzada?

ik zeg Cees, die krijgt als tune up fight bigfoot en in mei de champ gevoerd!

Cees paardenvlees wint die race. Spong heeft nog erg veel te bewijzen voordat ik hem als contender materiaal beschouw.

Last edited:
ohoooo, maar je begrijpt wel wat ik bedoel?

Niet echt.

We zijn wel behoorlijk goed in het belonen van luiheid en het bestraffen van hard werk.
Voor de Communistische Partij en de Partij van de 'arbeid' (lees: werkeloosheid) vinden dat geweldig.

Stel je voor dat mensen die geen zin hebben om te kunnen werken hun iPhone moeten verkopen en niet meer kunnen roken? Is toch verschrikkelijk!?

Daarom hoeft de rest van Nederland zich niet aan Moslims aan te passen. Een religie moet nooit aan mensen worden opgedrongen.

Dachten de Christenen ook maar zo.
Waarom den je dat de winkels op zondag dicht zijn?

Forum statistics

Threads
1,282,220
Members
176,035
Latest member
goldenglory86
Back