• Xenforo Cloud is upgrading us to version 2.3.8 on Monday February 16th, 2026 at 12:00 AM PST. Expect a temporary downtime during this process. More info here

Nederland!

ruzie tussen marokkaanse en turkse drugsfamilies er zal nog wel een wraakactie gepleegd worden, in het ziekenhuis moest de ME een vechtpartij openbreken

Badr zit weer vast voor het eten van een broodje in een restaurant,lol

Badr zit weer vast voor het eten van een broodje in een restaurant,lol

Lol, ik hoorde het op de radio. Was het een restaurant? Op de radio zeiden ze dat het een broodjeszaak was.
Staat hij in de Subway, Chick: "Wat voor een groenten wilt u er op?" Badr: "Alleen olijven." Chick: "Wat voor een saus wilt u er op?" Agent: "De pittige saus der gerechtigheid, brand je handen niet aan het brooje want je bent op heterdaad betertrapt!."

Idd, hij heeft zelfs bekend voor zover ik weet. Hij had gezegd dat het allemaal niet had mogen gebeuren en dattie er spijt van had ofzoiets. Klinkt als een bekentenis.

"broodje eten":icon_chee

Pownews??

Belachelijk dat ie in geen enkele horeca aangelegenheid mocht komen. Maar ook echt DOM dat ie het dan toch doet. Iemand zal de politie en media gebeld hebben aangezien Powned er meteen bij was.

Maar hij wordt dus opgepakt voor een broodje eten.......

Maar hij wordt dus opgepakt voor een broodje eten.......

idd, je sterft toch van schaamte als NL-er, je kan het die amerikanen niet uitleggen, gescheurde buikspieren van het lachen:icon_chee

pownews: yo, wat heb je gedaan?
Badr: een broodje gegeten.

Hij is opgepakt omdat hij de de voorwaarden van de schorsing heeft overtreden. Niet omdat hij een broodje heeft gegeten.

Last edited:
ik lees net dat hij zondag ook al in een cafe zat en dat hij 2 getuigen heeft benaderd.

ik lees net dat hij zondag ook al in een cafe zat en dat hij 2 getuigen heeft benaderd.

Idd, Estelle had een feest gehouden voor Badr, omdattie tijdelijk vrij gekomen was ofzo. Dus vrienden van hem uitgenodigd en sommige vrienden van hem waren ook getuigen. Dat had Estelle gezegd. En ze zei dat ze er niet bij had nagedacht dat zij ook getuigen waren.

Last edited:
Idd, Estelle had een feest gehouden voor Badr, omdattie tijdelijk vrij gekomen was ofzo. Dus vrienden van hem uitgenodigd en sommige vrienden van hem waren ook getuigen. Dat had Estelle gezegd. En ze zei dat ze er niet bij had nagedacht dat zij ook getuigen waren.

ze is ook blond.he:icon_chee

Forum statistics

Threads
1,282,171
Members
176,033
Latest member
ManoFan
Back