• Xenforo Cloud is upgrading us to version 2.3.8 on Monday February 16th, 2026 at 12:00 AM PST. Expect a temporary downtime during this process. More info here

Nederland!

Jammer dat zijn tegenstander niet een takedown probeerde. Ik had graag gezien of Spong al een beetje TDD heeft opgebouwd (denk het wel, hij traint met Evans o.a.). Dat hij goed kan kickboksen wist iedereen al.

Aan de ene kant wel, maar als ik eerlijk ben wil ik em gewoon zien doen waar hij goed in is. Mensen op hun kokosnoot slaan.

Gast was wel een redelijke pro bokser geweest. Nummer 16 in de wereld eens.

hij is gepermabant, voor trollen in support, slaat nergens op maarja

Tja, het is zijn eigen schuld. Ik kan nou niet echt zeggen dat ik het erg vindt, als je naar de mods toe gaat en ze daar gaat zitten uitdagen. Dan vraag je er om en kies je er voor om gebanned te worden.

Last edited:
Tja, het is zijn eigen schuld. Ik kan nou niet echt zeggen dat ik het erg vindt, als je naar de mods toe gaat en ze daar gaat zitten uitdagen. Dan vraag je er om en kies je er voor om gebanned te worden.

Hij daagde inderdaad een beetje uit, maar vond niet dat hij te ver ging.

Ze zullen wel grenzen moeten trekken, maar ik vind dat je toch wel onderscheid **** maken tussen een vaste poster die zoiets 1x doet en een white belt die het binnen een week van aanmelden doet.

Maarja, Mods houden er niet van om tegen gewerkt te worden, en ze hebben nu eenmaal de banhamer...

Welke thread was dat dan? En wat voor dingen zei hij dan? Het lijkt me dat hij toch wel aardig ver moet zijn gegaan met uitdagen als hij een ban krijgt.

Hij daagde inderdaad een beetje uit, maar vond niet dat hij te ver ging.

Ze zullen wel grenzen moeten trekken, maar ik vind dat je toch wel onderscheid **** maken tussen een vaste poster die zoiets 1x doet en een white belt die het binnen een week van aanmelden doet.

Maarja, Mods houden er niet van om tegen gewerkt te worden, en ze hebben nu eenmaal de banhamer...

ja idd, het is een acc van 16.000 post, iedereen post weleens dronken:icon_twis

Hij niet. Hij drinkt nooit.

Thread is denk ik gedelete, want ik vind hem niet.

Thread is denk ik gedelete, want ik vind hem niet.

denk ik ook, hij had dus een dubbele geel gekregen en toen doorgegaan voor een ban, een 48 hrs ban had ook ge**** om af te koelen.

Het klonk alsof hij vaker mot had met Nostromo. Nostromo zei namelijk "your wisdom fails you once again" en aangezien MW nogal fel en ongenuanceerd kon zijn in zijn meningen, geloof ik wel dat dit niet de eerste keer was. Ik had net voor hij geband werd ook al een discussie met hem die niet al te soepel ging. Als ik moest gokken zou ik zeggen dat hem iets dwars zat en dat hij beter niet had kunnen posten op Sherdog die dag, want de ergenissen hopen alleen op hier. Vooral als je in zowel MMA fora, the War Room en de OT regelmatig post. Hopelijk leert hij hiervan.

Als hij maar op 2 benen terecht komt.

Back