Nederland!

Jij woont te dichtbij. Straks springt ze nog bij je in bed.
 
Laat maar Q, je hoeft het niet te zeggen. Een foto van haar is wel goed genoeg voor ons om te beslissen of ze er goed uitziet.
 
Waarom zijn alle hoofdletters uit je quote verdwenen?
 
M'n moeder kan niet normaal tegen me doen, maar ze wil me wel een cadeautje kopen voor Sinterklaas...
 

Die boven mijn post.



Lol, ik heb net dit filmpje stoned gekeken terwijl ik pepernoten (kruidnoten) at. :icon_lol: Ik vond dat wel altijd een leuk programma, beter dan meeste Nederlandse Sinterklaas programma's waar je altijd spastische pieten tussen had zitten.
 
Omdat alle letters in hoofdletters waren getypt. Anders gaan mensen hele verhalen in capslock schrijven.

Oh omdat je MW in hoofetters had werden ook in de quote alle letters veranderd, lol.
 
Een blauw en een paars pakje Durex. Ik heb er geen verstand van.
Ik heet nog altijd MW :). Ze is pas 16 of 17...

vanaf 16 jaar mag het, maar als je haar niet lekker vind, dan zou ik het niet doen:icon_chee
 
Ugh, ik moet deze zaterdag Sinterklaas vieren met de familie.
Nu moet ik ook nog cadeautjes gaan halen voor vijf mensen. Kost teringveel tijd!
 
Ugh, ik moet deze zaterdag Sinterklaas vieren met de familie.
Nu moet ik ook nog cadeautjes gaan halen voor vijf mensen. Kost teringveel tijd!

je moet sinterklaas een beetje opvrolijken, edgar:icon_chee
 
Wij doen Surprise pas 10 dec, kan ik alles nog ff lekker uitstellen. :p

Heb een chocolade Duvel flesje, een sixpack Kronenbourg 1664 en moet nog wat anders vinden. Ik ga een biervat maken als Surprise.
 
Dit weekend komt de familie, anders is het straks te laat.

Ga je een date zoeken? Ik zeg doen.
 
Back
Top