• Xenforo Cloud is upgrading us to version 2.3.8 on Monday February 16th, 2026 at 12:00 AM PST. Expect a temporary downtime during this process. More info here

Nederland!

Was het zo erg wat hij zei dan? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat hij dingen zou zeggen waardoor hij gebanned zou kunnen worden, zeker niet als hij al gewaarschuwd was een dubbs had.

Ik hoop ook dat hij goed terecht komt.

Zo te zien is hij weer gebanned.

Hij was Nostromo practisch een waardeloze mod aan het noemen. Dat hij zonder reden mensen dubde or bande. Heb er alleen even vlucthig overheen gekeken.

Zo te zien is hij weer gebanned.

Hij was Nostromo practisch een waardeloze mod aan het noemen. Dat hij zonder reden mensen dubde or bande. Heb er alleen even vlucthig overheen gekeken.

denk op ip adres, zou ie een proxy moeten nemen,maar ja, ik heb het ook op mf, dus

Had vannacht het modem uitgezet. Na 8 uur verandert hij automatisch.

Ik heb nog niks van de dronken vlees vuist gehoord.

Denk dat ik een ander account maak. Deze naam is irritant.

Wat dacht je van DikkeLulInJeKont? Die is vast nog niet bezet en zou hilarisch zijn om overal op Sherdog te zien.

Waarschijnlijk een aftreksel van mmawisdom.

MMAJizzdom?

Dion gaat tegen Cormier vechten. Slaat nergens op.
Laatste overwinning was John de Wilde. Ik ken John en Dion al heel lang en zijn allebei niet op het niveau van Cormier, een top 5 HW.

Genoeg willekeurige amateurs hier die van John winnen.

Wow, serieus? Ze willen zeker Cormier opbouwen als de mogelijke next GOAT en geven ze hem een gevecht waar hij ff wat highlight momenten kan maken voor het UFC publiek.

Ik denk ook niet dat het een spannende partij wordt. Maar het zou wel leuk zijn als Dion Staring toch ook een UFC contract krijgt, al is het maar voor 1 gevecht om zich te bewijzen. Er zijn misschien wel een paar leuke matchups voor hem.

Ik denk ook niet dat het een spannende partij wordt. Maar het zou wel leuk zijn als Dion Staring toch ook een UFC contract krijgt, al is het maar voor 1 gevecht om zich te bewijzen. Er zijn misschien wel een paar leuke matchups voor hem.

net zoals yvel?

welke gek heeft er geschoten op dat gala met al die kinderen erbij?

De promotor is dood als ik het goed begrepen heb.

Geweldig, nog meer slecht nieuws rondom het kickboksen.
En dat had niet mogen gebeuren. Iedereen moet voor het evenement worden gecontroleerd.

Toch het is vreemd wat er gebeurd is.
De ruziemakers werden neergeschoten.
Vigilante style.

Forum statistics

Threads
1,282,262
Members
176,036
Latest member
Mad dog
Back