Nederland!

Koningin Beatrix krijgt jaarlijks een uitkering van de staat, over 2008 was dit een bedrag van 4,2 miljoen euro. Naast koningin Beatrix krijgen ook Willem-Alexander en zijn echtgenote M

En ze mogen opflikkeren.

Koningen hadden ze in de Middeleeuwen.

De leiders moeten worden gekozen en niet toevallig met de goede achternaam zijn geboren.

volstrekt me eens, wat als willem alexander down syndroom had of laagbegaafd was,

Het feit dat hij toevallig de eerst geborenen is van een of andere adelijke familie kwalificeert hem helemaal nergens voor, het is te belachelijk voor woorden.

Saw the thread.

Big ups from Nnedd to Nederlands.

I see a romance blooming or is that a bromance?

I'm going to be in Eindhoven today at about 4 PM.

We can have a bromance there. :D

Ik was bijna heel de dag in Rotterdam vandaag, Wat doe je in Eindhoven nu?

Anne was in Eindhoven en ik ben toen ook maar gegaan.

Had de auto teruggekregen van de garage en op de terugweg zat een wiel los! Ik kon de bouten er met mijn vingers afhalen.

Eerst verneuken die schooiers een velg en nu laten ze me bijna ergens tegenaan knallen.

Gelukkig begon het in de file.

Wat ging je in Rotterdam doen dan?

Wat een prutsers. In Amerika zou je ze waarschijnlijk de grond in aanklagen.

Voor werk en mijn grootouders bezoeken.

Ik had geen idee van het aantal mede-Eindhovenaren hier..

De gekste in dit draadje.

500px-European-political-spectrum.png

Dus waar zitten jullie ergens?

Ik zit heel hoog op de verticale as en dan wat links van het midden op de horizontale as. Eigenlijk dus in een schuine streep tussen pvda en d66. Omdat ik de verticale as net wat belangrijker vind dan de horizontale neig ik meer naar d66, maar ik zweef nog een beetje eerlijk gezegd, voor het eerst in jaren. Misschien dat ik toch tactisch links ga stemmen als tegen geluid van de SP (niet dat ik de illusie heb dat 1 stem wat uitmaakt).

Heb eigenlijk nog nooit zo getwijfeld.

Libertarisch, dus ietsje rechts en hoog op de y-as.
Sociaal-liberaal en fiscaal-conversatief.

Heb nog een paar stemwijzers gedaan en bij elke vraag de standpunten van de belangrijkste/meest aantrekkelijke partijen zorgvuldig gelezen en overwogen.

Libertarische Partij op #1. VVD scoort hoog en de PVV scoort ook niet laag in testen waar niet veel vragen over Europa and immigratie worden gesteld.

SGP en CDA zijn het minst aantrekkelijk voor mij.

D66 staat bij mij in sommige testen in het midden en bij sommige testen zo goed als bovenaan.

Ben redelijk teleurgesteld in D66. Ze zijn lang niet zo sociaal-liberaal als dat ik dacht en economisch gezien zijn ze ok

Jij bent mijn evenbeeld aan de rechterkant :P,

Volgens mij is d66 zo'n beetje de meest sociaal liberale partij van nederland. Op misschien groen links na,

Ik stem niet, zo lang er geen echte democratie is.

Referendums gwn via DigiD FTW!

Back