Nederland!

Ik dacht eerst dat ze heel sociaal-liberaal zijn, maar dat valt helaas reuze mee.

Voor euthanasie, voor abortus, voor legalisering wiet, tegen weigerambtenaren, voor verblijfsvergunning jonge asielzoekers die hier opgegroeid zijn. tegen ritueel slachten

Volgens mij alle sociaal liberale standpunten die je op welke stemwijzer dan ook tegenkomt daar zijn zij voor.

Ik stem niet, zo lang er geen echte democratie is.

Referendums gwn via DigiD FTW!

Mee eens.

Hopelijk kunnen we in de toekomst op internet stemmen.Een stemlijst voor belangrijke onderwerpen invullen is decomcratischer.

Voor euthanasie, voor abortus, voor legalisering wiet, tegen weigerambtenaren, voor verblijfsvergunning jonge asielzoekers die hier opgegroeid zijn. tegen ritueel slachten

Volgens mij alle sociaal liberale standpunten die je op welke stemwijzer dan ook tegenkomt daar zijn zij voor.

Dat zijn de hippe standpunten waar bijna alle partijen het over eens zijn.

De belangrijke partijen zijn niet tegen euthanasie, abortus etc. Die zaken zijn allemaal geaccepteerd in onze cultuur.

Mee eens.

Hopelijk kunnen we in de toekomst op internet stemmen.Een stemlijst voor belangrijke onderwerpen invullen is decomcratischer.

Dat zijn de hippe standpunten waar bijna alle partijen het over eens zijn.

De belangrijke partijen zijn niet tegen euthanasie, abortus etc. Die zaken zijn allemaal geaccepteerd in onze cultuur.

d66 is ook voor referenda, gekozen minister president en burgemeesters, voor het afschaffen konigshuis, alternatieve zorg uit de verzekering. etc etc.

Geloof me, van alle genestelde politieke partijen is d66 het meest sociaal liberaal, op misschien groen links na, maar dat betwijfel ik

d66 is ook voor referenda, gekozen minister president en burgemeesters, voor het afschaffen konigshuis, alternatieve zorg uit de verzekering. etc etc.

Geloof me, van alle genestelde politieke partijen is d66 het meest sociaal liberaal, op misschien groen links na, maar dat betwijfel ik

https://www.d66.nl/standpunten/referendum/

Nice, thanks.

Zijn er nog andere partijen met zo'n standpunt?

het lijkt erop dat PVDA VVD en D66 samen gaan

toch stem ik PVV

Last edited:
Met PVDA/D66/VVD kan ik leven.

Laat de PVDA en D66 de sociale kwesties maar regelen en dan pakt de VVD de economie aan.

Zo lang het maar niet te veel PVDA wordt; communisme-light.

Ik denk dat pvda d66 en vvd de enige logische combinatie mogelijk is.

Cda en vvd is al gauw te rechts, pvv wil niemand er meer bij hebben, en pvda met een andere linkse partij is al snel te links. Blijft dit eigenlijk alleen nog over.

vvd rechts, pvda links, d66 midden, en dan pechtold minister president om de boel bij elkaar te houden.

Dat zal het waarschijnlijk worden.

Rutte wordt minister-president. Zeker niet Pechtold.

Dat zal het waarschijnlijk worden.

Rutte wordt minister-president. Zeker niet Pechtold.

Rutte zecht dat paars ver weg is, samsom ook, pvda zal er problemen mee hebben dat vvd de president levert en vice versa, dus zou Pechtold een goeie oplossing zijn.

het was ook meer een geval van de wens is de vader van de gedachten.

Ik hoorde vandaag dat paars geen meerderheid haalt in de 1e kamer, en dat het daarom onwaarschijnlijk is. Misschien met cda erbij, of groen links.

het was ook meer een geval van de wens is de vader van de gedachten.

Ik hoorde vandaag dat paars geen meerderheid haalt in de 1e kamer, en dat het daarom onwaarschijnlijk is. Misschien met cda erbij, of groen links.

Ze mogen oprotten met hun CDA en Groenlinks.

Ik zal het aan ze doorgeven dat ze toestemming hebben van MMAwisdom om op te rotten. ;)

De SGP heeft nu waarschijnlijk drie zetels. De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Na lange overweging heb ik strategisch op de VVD gestemd. Ik wil niet dat de PvdA wint.

Als iedereen evenveel zetels zou hebben, dan had ik D66 of LP gestemd.

Uiteindelijk boeit het toch niet, omdat Nederlands politiek systeem totaal niet effectief is. Je stemt niet echt op waar je echt voor staat.

Back