Nederland!

Ik heb niet gestemt, omdat ik me er niet in verdiept heb deze keer.

Moete komme die lilleke natnek!

qua politiek was het deze keer in mijn ogen een geval van de minst slechte partij kiezen. maar we zullen zien hoe PVDA en VVD in godesnaam een regering gaan vormen. dat worden weer 28 formateurs achter elkaar die er niks van bakken.

Nu even mijn eigen politiek bedrijven. Shameless plug; ben bezig met mijn eigen Nederlandse MMA site. Niet alleen nieuws maar wil ook meer de diepte in qua info (ontstaansgeschiedenis, vechtstijlen, tutorials etc.). Work in progress en ik doe het in mijn eentje maar als iemand het wil checken;

www.mmacentral.nl.

Alle commentaar is welkom maar niet al te afzeikerig he;)

Idd...moet niet gekker worden. Gevecht was nog best de moeite waard, Manhoef verraste me ook wel een beetje met zijn conditie, die beter leek te zijn dan normaal.

Zeker, dat zijn leuke prijsjes.

Zeker meh, 'overrated' zoals ze hier graag zeggen.

Goedemiddag dames/ heren na een tijd op de Nederlandse Mixfight te hebben doorgebracht leek het mij ook maar eens verstandig om mij op Sherdog aan te melden.

Mijn interesse gaat voornamelijk uit naar MMA en BJJ. Favoriete vechters zijn: Brad Pickett, Stefan Struve, Allistair Overeem, John Dodson, Jon Jones (het is een eikel maar wat een vechter), GSP, Uncle Creepy en Siyar Bahadurzada.

Verder wil ik gaan beginnen met het maken van bets op UFC partijen maar ben hier nog niet echt mee bekend.

Goedemiddag dames/ heren na een tijd op de Nederlandse Mixfight te hebben doorgebracht leek het mij ook maar eens verstandig om mij op Sherdog aan te melden.

Mijn interesse gaat voornamelijk uit naar MMA en BJJ. Favoriete vechters zijn: Brad Pickett, Stefan Struve, Allistair Overeem, John Dodson, Jon Jones (het is een eikel maar wat een vechter), GSP, Uncle Creepy en Siyar Bahadurzada.

Verder wil ik gaan beginnen met het maken van bets op UFC partijen maar ben hier nog niet echt mee bekend.

Welkom op Sherdog. :)

MMAwisdom kan je helpen met het wedden.

Welkom op Sherdog. :)

MMAwisdom kan je helpen met het wedden.

Snel scrollend door de Fora kwam ik er al achter dat er toch meer Brabanders onder ons zijn dan gedacht ;). Ik wacht zijn reactie rustig af.

Ik weet niet hoeveel je van MMA en wedden hebt.

Ik raad je aan on te wedden op 5Dimes. Zij hebben een groot aanbod aan weddenschappen, ze zijn snel en betrouwbaar.

Er is een vaste serie draadjes voor weddenschappen in MMA.
http://www.sherdog.net/forums/f2/my-ufc-fx-5-bets-post-yours-2216923/

Ook ben ik twee weken geleden begonnen met een betting challenge, waarin ik 1000 dollar verdien in een jaar en ik begon met 100.

Als je de weddenschappen van andere mensen wilt volgen, dan stel ik voor dat je mijn weddenschappen volgt en die van 'Van1ty'. Wij verdienen er allebei een mooie som geld mee.

Zijn blog: www.rationalmma.blogspot.com

Daar kun je ook informatie vinden over het wedden.

Snel scrollend door de Fora kwam ik er al achter dat er toch meer Brabanders onder ons zijn dan gedacht ;). Ik wacht zijn reactie rustig af.

Alleen jij en Entropy. De rest woont in Limburg, zo ver ik weet. :)

Back