Nederland!

Uber wint dat wel denk ik, lucky dat ie een andere advocaat
naar zijn contract had laten kijken..

Zolang je de details er niet van weet lijkt het me moeilijk om een uitspraak te maken over welke partij het sterkst staat.

Staat zijn contract online dan? Want speculaties en uitspraken in interviews zijn niet echt van toepassing in een rechtszaak.

Aha, bedankt voor het posten daarvan. Maar die fight lawyer is niet echt betrokken bij de zaak? Maar hij heeft wel het contract kunnen zien. Vraag me af of dat het contract openbaar is of wordt, of dat hij het alleen heeft kunnen zien omdat hij connecties heeft.

Joe Armstrong haha. Wat een brute nickname. De 'originele' American Ninja, jeugdsentiment!

Pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten, pepernoten.

Hmm, krijg er trek van..

Ik vraag me of ik ge banned wordt
als ik een av van zwarte piet doe.
Leg dat maar eens uit aan een mod.

Als je daarvoor wordt geband komen we massaal in opstand!

Is het niet gewoon de volgende stap van een wigger zijn?

Forum statistics

Threads
1,282,738
Members
176,040
Latest member
jaybuff
Back