Nederland!

Zie dit topic nu pas, representing Vlissingen, The Netherlands hiero.. Mooi om even onder de Nederlanders te zijn hier op dit forum. Ik vind Sherdog een prima forum, veel informatie enzo, maar alle mensen wat zijn Amerikanen toch onuitstaanbare lui zeg.. Tering.

Zie dit topic nu pas, representing Vlissingen, The Netherlands hiero.. Mooi om even onder de Nederlanders te zijn hier op dit forum. Ik vind Sherdog een prima forum, veel informatie enzo, maar alle mensen wat zijn Amerikanen toch onuitstaanbare lui zeg.. Tering.

worf-trek-worf-crazy-demotivational-poster-1229114442.jpg

De zuidelijke provincies zijn goed vertegenwoordigt. Vlissingen ging ik vroegah vaker naartoe vanuit zeeuws vlaanderen, op de fiets met het bootje over, aangezien daar de dichts bijzijnde coffeeshop ligt.

Last edited:

Het zijn niet alleen de Amerikanen maar over het algemeen is er inderdaad een grote groep die op zo'n idiote manier hun mening proberen te verkondigen als waarheid. Ik kijk vaak nu alleen nog maar op de eerste pagina van een 'draad' om te zien waar het over gaat maar om door al die pagina's heen te bladeren vol onzin pffff.....

Ik kom overigens Langedijk (nabij Alkmaar) maar woon sinds enkele jaren in Nieuw Zeeland. Mooi hoor, alle UFC en Strikeforce evenementen worden hier in een lokale sports bar uitgezonden en met het tijds verschil komt dat uit op 12 uur zondag middag begin van de kaart, ideaal!!!!

Ik kom uit Nederland maar studeer op het moment in Texas. Leuk draadje. En ja, veel Amerikanen zijn lame :P

kijk eens aan. een fan uit zeeland. het kan dus toch wel :)

kapelle hiero.

maar tja dit is sherdog. veel posters hier lullen maar met de rest mee. dat hou je toch wel op een forum. het zijn overigens niet alleen amerikanen die onzin uitkramen hoor. wij europeanen kunnen daar ook wat van :D

sherdog is een prima website voor info en als je door de troep en haters heen filtert op het forum valt er wel wat te leren hier en daar.

Zelf wil ik gaan beginnen met het wedden op MMA events, hebben jullie een suggestie waar ik dit het beste bij kan doen?

Of wat/welke gebruiken jullie?

Zelf wil ik gaan beginnen met het wedden op MMA events, hebben jullie een suggestie waar ik dit het beste bij kan doen?

Of wat/welke gebruiken jullie?

Ik gebruik Unibet en Bodog. Als je bij Bodog registreert moet je wel goed opletten dat je de valuta op

I get it,
Allthough it means bruise
A for effort Ron.

Last edited:
Nee man. Hij heeft alleen maar spieren, meer niet.

Dus waarom de av ?

Hij heeft ook een goeie guilotine en decent grondwerk.
En power natuurlijk.

Als je niet doorgelinkt werd naar een ander profiel stuurde ik je een friend request.
Ik zag je thread in support

Hoe heb je dat friend req eigenlijk gestuurd zonder in je profiel te kunnen ?

Rechtzaken, rechtzaken, rechtzaken.. hoe gaat dat aflopen met Ali en GG denken jullie?

Back