Nederland!

Een idee is om eens te informeren bij Engelse of Ierse pubs wat zij voor kabel- of satellietabonnement hebben. In elke (rand)stad zijn er wel een paar te vinden. Zij hebben over het algemeen Eurosport 2, dus Strikeforce zal geen probleem zijn. Met

Last edited:
Hallo landgenoten! Ik kom uit Zwolle, dacht netjes te zijn door een voorstel thread te beginnen maar hadden ze verwijdert...Lui begonnen achterbaks te doen en te zeiken dus ik zei wat terug :P

Dat is op zich geen slecht idee. In mijn oude stam cafe wilden ze nog wel eens k-1 uitzenden. Jammer dat het nu gesloten is.

Gaat er hier trouwens iemand live kijken naar wedstrijden? Ik zou wel eens een goeie kickbox partij in de arena willen meemaken.

Weet iemand waar ik een overzicht kan vinden van wedstrijden in Nederland of iets dergelijks?

Kijk meestal op it's showtime, slamm, golden glory sites en kickbox.nl. Maar er is nu zomerstop:(

Kijk meestal op it's showtime, slamm, golden glory sites en kickbox.nl. Maar er is nu zomerstop:(

Staat er nog ergens een goed gevecht gepland dan? Spong, Souwer, Saki? Wat betaal je voor entree?

vanaf September begint het pas weer echt. Ik weet niet hoe het met de grote namen zit, behalve dat Hari 2 keer geboekt staat om tegen Ghita te vechten.

Kaartjes voor shows met grote namen verschillen meestal van ongeveer 30 tot 100. Als het een groot gebeuren is zoals in de Arena of in Brussel is het vaak dat je meer moet betalen voor zogenaamde betere stoelen in het publiek. Maar heb ooit duurste kaartjes gekocht voor de Arena en zat naar mijn idee toch niet echt in het beste vak. Zou alleen nog een duur kaartje kopen voor bijv. de arena als je van te voren kan zien waar je komt te zitten? Als het in een kleiner gebouw is zoals the Sands in Amsterdam of sporthallen in Eindhoven dan kun je vaak nog onder de 50 euro op zeer goede afstand van top partijen genieten (bij It's Showtime). Vip tafels beginnen meestal vanaf 1000 euro en is dan voor 6 personen.

Zijn er hier nog Coenensupporters in afwachting voor haar gevecht aankomende SFevenement?

Zijn er hier nog Coenensupporters in afwachting voor haar gevecht aankomende SFevenement?

Zekers. Ik denk ook wel dat ze gaat winnen.

Maar wordt SF ook in Nederlands live op Eurosport 2 uitgezonden? Kan het namelijk niet vinden in de planning. En de vorige keer ook al niet.

Zekers. Ik denk ook wel dat ze gaat winnen.

Maar wordt SF ook in Nederlands live op Eurosport 2 uitgezonden? Kan het namelijk niet vinden in de planning. En de vorige keer ook al niet.

Nee, alleen in sommige andere landen op Eurosport 2. Ik denk ook dat ze gaat winnen en dat ze wel beter weet om te gaan met het worstelen van haar tegenstander deze keer.

UFC 133 komt er alweer bijna aan en dus is er weer een nieuwe uitgebreide preview beschikbaar voor die show. Helemaal in het Nederlands en dus lekker makkelijk! Check de preview op UFC Holland! :icon_chee

UFC 133 staat alweer voor de deur. En dus weer een hele nieuwe uitgebreide review voor deze show... helemaal in het Nederlands! Check de preview op UFCHolland.nl!

Leuk dat er een UFCforum voor Nederland is, maar kleine fora brengen meestal niet echt interessante discussies, sorry.

Ander nieuws; ze hebben Einemo, Coenen en Valentijn Overeem nu ook al ontslagen:S:S:S ZUFFA heeft het niet echt op GG zo te zien, ik vraag me af waarom dat is? Zal het alleen zijn vanwege United Glory?

Doe iedereen wil in Amsterdam te ontmoeten op maandag 03 oktober? Ik wil graag een biertje te hebben met iemand van sherdog.

(sorry for my google Dutch)

^Hoog bezoek

Mooi dat ons kleine landje het zo goed doet, ondanks
de business praktijken van Dana White gaat de wereld
nog veel van ons horen in MMA !

Last edited:
^Hoog bezoek

Mooi dat ons kleine landje het zo goed doet, ondanks
de business praktijken van Dana White gaat de wereld
nog veel van ons horen in MMA !

zo is dat man, ben mma fan sinds 2003, maar Nederland is sindsdien wel degelijk beter geworden in MMA. Ik herinner me nog de dagen, dat de meeste Nederlanders in MMA kickbokser waren met weinig grappling, maar die is aardig verbeterd, alleen blijft het lastig dat we bijna geen worstelaars/worstel scholen hebben hier. UFC is geweldig, alleen vind ik wel dat White zijn vechters als stront behandeld...

Back