Nederland!

Denk dat Overeem dan weer in aanmerking komt voor een vergunning.

En hier is de wietpas ingevoerd en die amerikaantjes maar denken dat hier alles kan, het wordt hier een politiestaat!

Nog maar 7 maanden en 26 dagen mensen, dan is het zo ver!

kan nou niet zeggen dat ik op dit moment erg zit te wachten op de terugkeer van Overeem. ik denk wel dat naarmate de maanden verstrijken ik dit voorval een beetje zal vergeten maar ik baal er nog steeds van dat hij de main event aardig verknalt heeft.

hoop inieder geval dat hij er van geleerd heeft en dat dit soort fratsen niet meer voorkomen.

En hier is de wietpas ingevoerd en die amerikaantjes maar denken dat hier alles kan, het wordt hier een politiestaat!

Bedacht door de VVD, de 'liberale' partij.

Is het mogelijk dat het uiteindelijk wordt weggegooid, omdat de regering is gevallen?

Dat is een reden om te stemmen voor een linke partij, want die willen het gewoon legaliseren, zoals het hoort.

''#PvdA wil onderscheid maken tussen hardsnacks en softsnacks. Partij overweegt het laatste dan te legaliseren met de #frietpas. #patatverbod''

Dat is een reden om te stemmen voor een linke partij, want die willen het gewoon legaliseren, zoals het hoort.

dat zou dan de enige reden zijn om te stemmen op een linkse partij, gelukkig blow ik niet dus dan is die enige reden voor mij niet van toepassing.

politici zijn uiteindelijk allemaal huigelaars als je het mij vraagt dus hou me er niet mee bezig om eerlijk te zijn, van mij mogen ze allemaal in de stront zakken.

dat zou dan de enige reden zijn om te stemmen op een linkse partij, gelukkig blow ik niet dus dan is die enige reden voor mij niet van toepassing.

politici zijn uiteindelijk allemaal huigelaars als je het mij vraagt dus hou me er niet mee bezig om eerlijk te zijn, van mij mogen ze allemaal in de stront zakken.

Ik ga ook zeker niet stemmen voor een linke partij, maar zij zien tenminste wel de waarheid in.

Het gaat er mij niet om of ik het doe. Ik gebruik zelf ook nooit wiet, maar ik vind het een belangrijk onderwerp dat vaak indiceert of een politicus een idioot is.

Siyar Bahadurzada vs Thiago Alves UFC 149
yess, the killer will strike again, alves zal wel zijn gewicht niet halen en 20% geven,lol

Haha, zou me niks verbazen. :D En Siyar heeft een goeie kans om te winnen denk ik.

goeie matchup. moet wel zeggen dat Alves de favoriet is.

WAR SIYAR!!! dit is wel een vette matchup, voordelig voor Siyar denk ik, behalve het feit dat het geen wrestler is maar ook de strikingstyle van Alves. Toch denk ik dat hij gaat verliezen want ik vind Siyar niet zo goed. Maar ik hoop wel echt dat hij gaat winnen want hij heeft echt een vette stijl en hij komt echt supertof over in interviews.

Iemand vanochtend de krant gelezen? Iets wat ik normaal nooit doe.

Eerste twee pagina's vol met twee artikelen over de nieuwe wietpas en de herrie die het NU al veroorzaakt.

Overeem moet echt eens met "2 Unlimited - No Limit" opkomen.

2 Unlimited - No limit - YouTube

Wat een badass zeg die Ray, kijk die moves dan. Overeem leek vroeger ook een beetje op Ray, met dat kapsel en dat lichaam. Doen ze niet een reunie tour ofzo trouwens? Zou wel vet zijn als met mee zouden lopen met Overeem.

Wow heb net de vecht tegen Paulo Thiago gezien. Dat was snel!!! Leuke KO.
War Siyar

What the fuck?!

VVD

Enkelbandjes
Burgemeesters moeten de bevoegdheid krijgen om hardnekkige overlastgevende jongeren een enkelbandje te laten dragen voor de maximale duur van drie maanden. Dit in combinatie met een gebiedsverbod, samenscholingsverbod of huisarrest. Bij overtreding volgt in eerste instantie een boete en daarna eventueel zwaardere maatregelen. Voor de echte criminele jongeren willen wij dat er al in het voorarrest de mogelijkheid van een enkelbandje komt.

Back