Nederland!

Net de press conference gekeken.

Ze vroeg Siyar of hij graag in Nederland voor de UFC zou vechten.

Waarom stelden ze Dana nou niet die vraag?!

Als The Reem mag vechten en kampioen word, hebben we een goede kans dat UFC naar Nederland komt in de toekomst denk ik...

Als The Reem mag vechten en kampioen word, hebben we een goede kans dat UFC naar Nederland komt in de toekomst denk ik...

De UFC zou het voor elkaar kunnen krijgen met alle invloed die zij heeft.

Ik hoop dat het in de komende 3 jaar gebeurt!

Wat is er 24 april dan? hoe weten jullie dat overeem mag vechten?

Op de 24e gaan ze beslissen wat er met Overeem gebeurt.

Ze gaan kijken of hij schuldig is of niet en welke straf daar eventueel aan vasthangt.

Zelfde geldt voor Nick Diaz.

Gast, dat is al 10 dagen het gespreksonderwerp in de UFC discussion.

Hoe is het dan zeker als het pas de 24e besloten wordt? Iemand moet dat toch hebben verteld?

Hoe is het dan zeker als het pas de 24e besloten wordt? Iemand moet dat toch hebben verteld?

Nee, Vicent begreep het niet goed.

het wordt pas op de 24e beslist.

Niemand weer of het gevecht doorgaat.

Nee, Vicent begreep het niet goed.

het wordt pas op de 24e beslist.

Niemand weer of het gevecht doorgaat.

Ahh, of LUDELOW bracht het verkeerd. :wink:

Haha, kan gebeuren. ;)

Ahh, of LUDELOW bracht het verkeerd. :wink:

niet echt, ik las het op de twitter van frontrowbrian, die in het verleden al scoops te hebben gehad.
Gezien wat er nu in de media uitkomt van Valentijn en Kizer, zijn de kansen kleinder dat hij mag knokken.

niet echt, ik las het op de twitter van frontrowbrian, die in het verleden al scoops te hebben gehad.
Gezien wat er nu in de media uitkomt van Valentijn en Kizer, zijn de kansen kleinder dat hij mag knokken.

Lol, daar is de bron.

Brian verspelt juist dat het doogaat.

Ik hoop echt dat het doorgaat, maar denk dat we onszelf hier een beetje gek aan het maken zijn dat het wel doorgaat...

Vind wel dat ik de NSAC niet echt serieus meer kan nemen als het wel doorgaat, t begint dan een beetje te lijken op hoe het er in Japan aan toegaat.

Ik gun het Overeem onwijs, desondanks dat ik het echt een domme lul vind dat ie gepakt is. Laten we hopen dat Overeem de eerste uitzondering word waarbij desondanks de situatie er toch een license word afgegeven.

Met een beetje mazzel komt ie er vanaf met een voorwaarde dat zijn T level zich binnen de gestelde limiet moet bevinden voor het gevecht, en lukt het hem om dat te halen.

We zullen zien...

Back