Nederland!

What the fuck?!

VVD

Enkelbandjes
Burgemeesters moeten de bevoegdheid krijgen om hardnekkige overlastgevende jongeren een enkelbandje te laten dragen voor de maximale duur van drie maanden. Dit in combinatie met een gebiedsverbod, samenscholingsverbod of huisarrest. Bij overtreding volgt in eerste instantie een boete en daarna eventueel zwaardere maatregelen. Voor de echte criminele jongeren willen wij dat er al in het voorarrest de mogelijkheid van een enkelbandje komt.

Wat is het probleem? Heb je liever dat ze echte criminele jongeren zachter aanpakken?

Mensen gaan ook achter tralies, net als honden.

Maar niet met een enkelband!~

Ze zijn geen honden.

Het zijn inderdaad geen honden. Vandaar denk ik ook een enkelband i.p.v. een halsband. :P Ik snap wel wat je bedoelt denk ik, maar als die enkelbanden helpen om die jongeren wat in bedwang te houden en de overlast te verminderen zie ik geen probleem. Het is inderdaad vernederend en vervelend om zo'n ding te dragen lijkt mij (dat hebben de meeste van de lui ook wel nodig), maar ze weten nu dat het kan gaan gebeuren. Dan moeten ze zich voortaan maar een keer normaal gedragen.

Persoonlijk vind ik dat ze criminele/overlastgevende jongeren wel wat harder aan mogen pakken. Ze denken blijkbaar dat zij overal boven staan, met niemand rekening hoeven te houden en dat ze alles maar kunnen doen zonder consequenties. En met die meestal zachte maatregelen en kleine boetes breng je daar geen verandering in.

Communicatie met jezelf is de sleutel tot een gelukkig en vredig innerbewustzijn en het glijmiddel voor een gladde soepele gesmeerde ziel.

Kreeg hij ook. :D twee KOTN en twee SOTH waren uitgedeeld.

Wel raar dat er geen FOTN was.

Pineda/Brown was fanatastisch en Del Rosario/Miocic ook.

De rest was te kort of niet competitief genoeg.

En ja, wat Miller deed snap ik ook niet.

Pineda/Brown nog niet gezien, maar Miocic/Del Rosario was wel FOTN waardig imo.

Miller z'n knie was verneukt. Zelfs toen deed hij het staand nog best goed.

Joe Rogan zei het een paar keer maar wist het niet zeker en Mayhem heeft er niks over gezegd, dus we weten niet wat er met zijn knie aan de hand was.

Dana moet Struve even SOTH geven!
Struve's submission was fantastisch!

UFC 146 was een zeer goed event.
Struve
Roy Nelson
Cain vs Big Foot
JDS vs Mir
Dan Hardy eindelijk nog es winnen :)

die was zeker netjes gedaan, had die ander lavar paar keer zien vechten vond hem niet slecht met ze stand up ben benieuwd hoe struve het ze volgende gevechten doet, moet wel zeggen ze ko losses tegen nelson was wel een bittere pil

Back