• Xenforo Cloud is upgrading us to version 2.3.8 on Monday February 16th, 2026 at 12:00 AM PST. Expect a temporary downtime during this process. More info here

Nederland 2.0

Ik had het gewoon met een illegale stroom gekeken. Dan Hardy en John Gooden als commentatoren, best een goeie combo vind ik. Was er trouwens bijna heen gegaan, maar vliegtickets waren behoorlijk duur als je ze zo last minute wil kopen. Mss dat ik naar de Berlijn kaart ga.

Last edited:
Bepaald commentaar is eigenlijk veel beter als de originele Amerikaanse en Engelse uitzendingen, geweldig eigenlijk. Ze gaan veel dieper in op de techniek, de partij en zelfs ik leer ervan. Maar er mist ook weer heel veel.

Wie waren de commentatoren?

Trouwes die ellebogen uit de hel van CroCop! Ook zeker wel een wijze aanpak van hem om niet te vechten zoals hij deed toen hij nog jonger was, maar slim te zijn door eerst Gonzage moe te maken en dan pak echt gas te geven.

Inderdaad, maar ik betwijfel of GG's full mount
onderdeel van het plan was

Ik had het gewoon met een illegale stroom gekeken. Dan Hardy en John Gooden als commentatoren, best een goeie combo vind ik. Was er trouwens bijna heen gegaan, maar vliegtickets waren behoorlijk duur als je ze zo last minute wil kopen. Mss dat ik naar de Berlijn kaart ga.

Berlijn met de trein, als je er vroeg bij bent kan je voor 38 euro heen en weer.

Wie waren de commentatoren?

Raemon Sluyter (of hoe je het ook schrijft, die tennisser in ieder geval)
Dennis Van Der Geest (die blijkbaar ook wat MMA heeft getrained en het heeft overwogen)
Marloes Koenen
Robert Schrijber

Ramon Sluiter als commentator bij UFC partijen????? Hoe komen ze daar nou weer bij...

Berlijn met de trein, als je er vroeg bij bent kan je voor 38 euro heen en weer.

Raemon Sluyter (of hoe je het ook schrijft, die tennisser in ieder geval)
Dennis Van Der Geest (die blijkbaar ook wat MMA heeft getrained en het heeft overwogen)
Marloes Koenen
Robert Schrijber

Bedankt man. Ik zal er zeker naar kijken.

Klinkt als een goed team. Wel veel, een 4-mans team.

Inderdaad, maar ik betwijfel of GG's full mount
onderdeel van het plan was

De keer dat Gonzaga die head kick ving toonde wel goeie reflexen. Dat maakte het echt onmogelijk voor Mirko om de TD te verdedigen.

waar kunnen we may pac live ( eventueel betaald) kijken?

Ook op het mixfight forum blijkt niemand te weten hoe we kunnen kijken.

Is dat betrouwbaar en met goede kwaliteit? Full HD is niet echt per se nodig, maar ik wil toch wel gewoon alle details enzo zien.

Kwaliteit verschilt, maar aangezien het een PPV is, is de kans op goeie kwaliteit minder. Je kan vast ook een online stream PPV kopen net als bij de UFC, gok ik.

Ik wens jullie veel plezier met kijken,
maar de tijd dat ik wakker bleef voor een event is echt voorbij.

Mischien voor Weidman vs Jones zou ik het wel doen

Blijkbaar kan je dus NIET een PPV online kopen voor Mayweather - Pacman, althans wat ik las op mixfight. Ik ben nu ook al jaren niet meer wakker gebleven voor een event in Amerika maar dit is toch wel anders. Anyways, ik kijk wel de dag voor de wedstrijd denk ik, het zal dan wel wat duidelijker zijn wat de mogelijkheden zijn, het is nu alleen maar gissen.

Ik denk dat het iets te maken heeft met dat HBO samen werkt met Showtime, blijkt nogal wat onenigheden te zijn tussen de twee kanalen. Kan best zijn dat ze pas laat de online PPVs aanbieden, dus mss als je nu kijkt dat het anders is.

Ik wens jullie veel plezier met kijken,
maar de tijd dat ik wakker bleef voor een event is echt voorbij.

Mischien voor Weidman vs Jones zou ik het wel doen

Ik weet nog niet of ik er voor opblijf. Weet niet eens hoe laat het precies begint.

Ha, Weidman vs JJ ziet er nu niet echt waarschijnlijk uit.

UFC Fight Night
zaterdag. 16 mei 2015
Edgar vs. Faber

13.00 uur fightpass
14.00 uur prelims
16.00 uur main card

dat zijn dce betere tijden

UFC Fight Night
zaterdag. 16 mei 2015
Edgar vs. Faber

13.00 uur fightpass
14.00 uur prelims
16.00 uur main card

dat zijn dce betere tijden

Zeker wel betere tijden. Morgen lekker relaxed chillen met een maat met de gevechten aan en THC in mn longen.

Faber heeft ook Nederlandse roots, he. Dus we hebben morgen 2 vertegenwoordigers voor ons koude kikkerlandje.

Back