• Xenforo Cloud is upgrading us to version 2.3.8 on Monday February 16th, 2026 at 12:00 AM PST. Expect a temporary downtime during this process. More info here

Nederland 2.0

Ja, Mitrione zal waarschijnlijk Struve knockout slaan.

kut kut

Terrible news about Stefan Struve, apparently he blacked out in locker room, and his fight is scratched. Hope he's OK. #UFC175

hmm, en gratis neem ik aan? Jammer dat ik me toch wel echt aan een goed slaapschema moet houden.

Waarom was deze thread trouwens voor een lange tijd verdwenen?

Omdat er te lang niet in gepost was, maar denk dat je hem wel met de? search functie had kunnen terug vinden.

Ik denk datik die zender niet heb. Ff checken.

Ik ben voor Cro Cop.
Cool dat Fox het uitzend.

Dat deze thread er nog is...

na 1 maand van inactiviteit verdwijnt een thread uit het zicht, dan moet je de view op 3 maanden stellen om te posten/lezen

Zou mooi zijn als hij wint, maar ik zie het niet gebeuren.

Heb dan ook op Gonzaga ingezet.

Als het naar de grond gaat is het einde verhaal voor CC.
Maar ik gun het hem gewoon. Ik geef hem inderdaad niet veel kans.

Gonzaga is ook slecht, Cro Cop kan best winnen denk ik, ook als het naar de grond gaat, zelfs Demian Maia kan niet meer finishen op de grond.

Gonzaga is ook slecht, Cro Cop kan best winnen denk ik, ook als het naar de grond gaat, zelfs Demian Maia kan niet meer finishen op de grond.

Crocop is nog niet zo lang geleden gefinished door Oleinik. Als het naar de grond gaat heeft Gonzaga zeker een grote kans om hem te finishen. Ook met gnp.

Gonzaga is ook lang niet meer op zijn top, maar ik denk dat hij veel minder is afgezakt dan Crocop.

@Grizzly: Ja maar Cro Cop was Cro Cop, Gonzaga was alleen maar Gonzaga.

Het begint alweer gelijk met het verdedigen van de sport, op een incorrecte manier.

Ook wel interessante info, zeker voor noobs. Panel is best ok. UFC footage is ook wel nice.

Bepaald commentaar is eigenlijk veel beter als de originele Amerikaanse en Engelse uitzendingen, geweldig eigenlijk. Ze gaan veel dieper in op de techniek, de partij en zelfs ik leer ervan. Maar er mist ook weer heel veel.

Last edited:
Back