Nederland 2.0

Op welke manier heeft hij Nederlandse roots?

Volgens Wikipedia van z'n vaders kant.

Faber was born on May 14, 1979, in Isla Vista, California, to Theo and Suzanne Faber, and grew up in Lincoln, California. He is of Dutch descent on his father's side, and Italian, English, and Irish on his mother's side.

Denk echter dat Edgar op behoorlijk dominante manier zal winnen. Denk dat hij beter is + Faber lijkt een beetje af te takelen qua niveau.
 
ik ga vannacht kijken, wie nog?

Was helaas te moe om op te blijven, dus heb het net pas gezien.

Wat een geweldig evenement, vooral de main card. Twee geweldige prestaties van de kampioenen, die hebben laten zien dat ze flink kunnen incasseren en toch terug kunnen komen. En een knotsgekke partij tussen Browne en Arlovski. Plus een mooie prestatie van Cerrone.

Misschien dat ik 188 en 189 wel live ga kijken.
 
Morgenavond 20.30 op FOX de main card in Berlijn te zien.
 
Fox sports neem ik aan. Heb ik niet. Jammer.
 
nee gratis FOX, omdat het een fightpass card is.

[YT]DVStQJUndTs[/YT]

Dat is zeker wel beter! Nice, eindelijk keer gewoon ontspannen voor de TV op een normale tijd kijken. En het panel is ook niet slecht.
 
Je moet je er wel bewust van zijn dat de vlede keer ze maar iets van drie partijen uitzonden. Voor de rest was het dat panel, wat opzich wel interessant was maar ik moest daarna wel weer het event downloaden om de rest van de partijen te zien.
 
Wie is die blonde gast die blijkbaar een MMA film maakt ofzo?
 
Je moet je er wel bewust van zijn dat de vlede keer ze maar iets van drie partijen uitzonden. Voor de rest was het dat panel, wat opzich wel interessant was maar ik moest daarna wel weer het event downloaden om de rest van de partijen te zien.

Viel deze keer wel mee. Alleen de voorgevechten waren niet uitgezonden, maar dat is best gewoon.

Ben echt zeer onder de indruk over het programma en het commentaar tijdens de gevechten. Alleen Remco is soms wel een beetje te onredelijk als hij zegt wat een vechter moet doen, maarja das maar een klein puntje. Marloes is echt een goeie representatieve voor de sport. Remy was dat natuurlijk al voor K-1, dus zeker ook goed dattie hier ook nou deel van uit maakt. Bob Schreiber is ook wel een echt character en had altijd wel erg vermakelijke gevechten, dus daar hebben ze best een goeie aan.

Wie is die blonde gast die blijkbaar een MMA film maakt ofzo?

Waldemar nogwat, lol. Hij is een acteur, vond ook een beetje raar dattie daar bij zit, maar is dus vanwege die docu en omdattie een BNer is.
 
Man, ik moet maar eens kijken hoeveel het kost om Fox Sports aan te schaffen, De kwaliteit beeld en geluid alleen al zou ik het voor doen.
 
Man, ik moet maar eens kijken hoeveel het kost om Fox Sports aan te schaffen, De kwaliteit beeld en geluid alleen al zou ik het voor doen.

bij ziggo kost mij dat 25 voor alle 6 kanalen, per kanaal kan niet, echt duf
 
Ik ben benieuwd hoe Conner het gaat het doen.
Iemand nog wat vcash ingezet ?
 
Iedereen zegt dat Conner zo goed is.
Ik moet het nog zien of hij zo GOAT is.
 
Ik denk dat Conor wel erg goed is, maar zijn beste overwinningen zijn over Poirier en Siver (die op z'n retour is denk ik). Beide goede vechters, maar niet de top van de divisie.

Ik denk dat Aldo, Mendes and Edgar beter zijn dan Conor.
 
Conor lijkt op een opa, tijdens de weigh ins
 
Ja, maar hij heeft wel gewonnen. Mendes werd snel moe. Deels door de bodyshots van Conor, deels door een kort trainingskamp denk ik. Conor leek kwetsbaar. Werd vaak geraakt en zijn TDD is dus niet zo goed.

Voorspelt niet veel goeds als je van Aldo wil winnen.
 
Ik heb wel gezien dat Conner wat in huis heeft.
Goed dat Matt Brown ook gewonnen had, jammer van Swick.
 
Back
Top