• Xenforo Cloud is upgrading us to version 2.3.8 on Monday February 16th, 2026 at 12:00 AM PST. Expect a temporary downtime during this process. More info here

Nederland 2.0

Lol. Je moet ook niemand blind volgen, maar ik zou ze wel in de gaten houden.
Want ik zeg het helemaal niet om arrogant te zijn, maar dit jaar was ik de meest succesvolle wedder op het forum.

Wanneer ga je beginnen?

Weet niet. Ligt een beetje aan de gevechten. Ik denk dat ik een success rate had van rond de 80% bij voorspellen waar ik op alle gevechten heb voorspeld niet alleen degene die lucratief waren. En heb het niet eens erg serieus genomen. Dus ik denk als ik het wel serieus neem; goed op de hoogte blijf en de verstandigere weddenschappen afsluit, dat er niet zo veel is om druk over te maken. Ook doe ik het net zo veel voor de lol als voor het geld en als ik niet zelf de beslissingen neem is al de lol er al af.

Je moet ook niet blind volgens, maar ik zou wel serious naar mijn weddenschappen luisteren en eventueel aanpassen.
Voorspellen wie wint en goede bets maken is heel anders. Als je alle favorieten pakt, dan heb je altijd wel 75% ofzo goed.

Er is altijd een draadje gaande voor de evenementen dat over wedden gaat. Misschien kun je daar kijken. Ik post er ook.

Ik heb al een keer je evaluaties gelezen, ze waren heel goed en waarschijnlijk grotendeels hetzelfde zoals ik het zou doen. En met nummertjes spelen is relatief eenvoudig, dus denk ik niet dat er cruciale info in staat die ik op het moment nodig heb. Misschien lees ik het toch wel een keer, maar dan eerder nadat ik mijn wedenschappen al heb gedaan of misschien na een ronde of 2 van weddenschappen. Maar het is gewoon leuker om het (vooral in het begin) helemaal zelf uit te pluizen kwa odds, sites, etc. En niet alles voorgekouwd te krijgen.

Ik moet echt naar bed. Die laatste post was echt vaag.

Ik ben geen financieel mastermind. Maar is het niet een kwestie van kansen uitwegen?

Ik last laatst iets over voetbal wedden, wat daar veel gedaan worden is 1 bet op win en draw op partij A en alleen een win voor partij B.

Of met over/under goals. meer dan2,5 en minder dan 2,5 omdat dat 2 goals verschil is.

Maar moed je wel goeie kansen vinden

Het is deels kansen uitwegen, deels verstand hebben van MMA. Volgens mij was Roy Nelson de underdog tegen meathead, ik dacht dat het duidelijk was dat Roy geen goede matchup voor hem was, de bookie dacht van wel. Dus ik had er wel een zeer goed gevoel bij toen ik er vMonies opzette. Zo heb ik dat redelijk regelmatig en meestal heb ik gelijk, dus dacht ik dat het wel leuk was om het met echt geld te doen. Hetzelfde met Pat Berry vs Del Rosario.

Als je maximale winst en/of minimaal verlies wilt maken moet je systematischer te werk gaan. Maar dat wil ik verloopig toch nog niet.

Ik ben geen financieel mastermind. Maar is het niet een kwestie van kansen uitwegen?

Ik last laatst iets over voetbal wedden, wat daar veel gedaan worden is 1 bet op win en draw op partij A en alleen een win voor partij B.

Of met over/under goals. meer dan2,5 en minder dan 2,5 omdat dat 2 goals verschil is.

Maar moed je wel goeie kansen vinden

Je moet bepalen hoe groot de kans is dat iemand wint, en vervolgens kijk je naar de betting line. Hoe groter de afwijking, des te meer geld je erop zet.

Het is deels kansen uitwegen, deels verstand hebben van MMA. Volgens mij was Roy Nelson de underdog tegen meathead, ik dacht dat het duidelijk was dat Roy geen goede matchup voor hem was, de bookie dacht van wel. Dus ik had er wel een zeer goed gevoel bij toen ik er vMonies opzette. Zo heb ik dat redelijk regelmatig en meestal heb ik gelijk, dus dacht ik dat het wel leuk was om het met echt geld te doen. Hetzelfde met Pat Berry vs Del Rosario.

Als je maximale winst en/of minimaal verlies wilt maken moet je systematischer te werk gaan. Maar dat wil ik verloopig toch nog niet.

Roy was een best grote favoriet tegen Mitrione. -250.
Barry was de underdog tegen Del Rosario. Ik had ook op hem gewed.

Oh ja, niet dat het uitmaakt. Het punt was dat hij ging winnen en er geld verdiend mee zou worden.

Last edited:
ik kijk de laatse dagen darten, is best spannend, veel gasten die uit de underdog positie nog terugkomen, ala edgar

ik kijk de laatse dagen darten, is best spannend, veel gasten die uit de underdog positie nog terugkomen, ala edgar

Darten kan idd heel spannend zijn en het is leuk om elke keer de worpen te berekenen die een darter moet maken. Maar ik heb niet meer echt gekeken sinds Barney hot news was.

Last edited:
Prettige Kerst, nichten!

Lekker ongeluk gehad vandaag in Overijssel.
Gelukkig niet te hard.

Last edited:
Ich wil eemes op de batse klatsen, maar ich bin noe alleen.

541980136376133379_3OD7k1lK_c.jpg

^ Lol, de linkerkant wint.

Back