• Xenforo Cloud is upgrading us to version 2.3.8 on Monday February 16th, 2026 at 12:00 AM PST. Expect a temporary downtime during this process. More info here

Nederland 2.0

Rory deed het prima, maar hij worstelt niet goed en zijn verdediging moet iets worden verbeterd. Hij heeft wel erg veel talent.
Siver heeft heel goed gevochten. Zijn cardio was niet normaal en hij combineerde veel beter dan normaal.
Heel erg onder de indruk van Gustaffsons worstelen. Goede timing en variatie. Hij houdt alleen zijn handen te laag en loopt recht achteruit.

Rory deed het prima, maar hij worstelt niet goed en zijn verdediging moet iets worden verbeterd. Hij heeft wel erg veel talent.
Siver heeft heel goed gevochten. Zijn cardio was niet normaal en hij combineerde veel beter dan normaal.
Heel erg onder de indruk van Gustaffsons worstelen. Goede timing en variatie. Hij houdt alleen zijn handen te laag en loopt recht achteruit.

Idd, Gustaffson's moet heel verl werken aan het vinden en houden van de juiste afstand, want dat zal hem fataal worden tegen JJ.

En wat vond je niet goed aan Rory's worstelen, niet dat ik het er niet mee eend ben. Masr denk wel dat het een bewuste keuze was niet te veel te worstelen.

Of tegen Chael.

Ik heb dat tokkie filmpje niet bekeken, want ja... tis een tokkie filmpje.

Nee man, een schijtlading kolen halen voor de hele avond. Vuurkorfje naast de bbq, en als mensen wat willen vreten leggen ze het maar op de bbq, ideaal maar wel veel werk, hmmm misschien toch gourmetten

Nou heb ik honger!!! Dussuh... gaan jullie vanacht de gevechten kijken?

Prelims beginnen om 12 uur. Ik heb nogal een stressvolle dag achter de rug, dus kan wel wat live entertainment gebruiken. Kan niet wachten op Paul Harris vs Lombard! 't zijn beide favoriete van mij, maar mijn judovoorliefde overheerst, dus zal ik Lombard aanmoedigen.

Ja, echt relaxed 2 events! Waar wordtie van morgen gehouden?

vanavond tuf australia en mogen tuf vegas

het was bommevol in spaubeek met de bbq.

Echt jammer dat we nu 2 events in 2 dagen hebben ipv dit weekend een event + volgende week nog

Back