• Xenforo Cloud is upgrading us to version 2.3.8 on Monday February 16th, 2026 at 12:00 AM PST. Expect a temporary downtime during this process. More info here

Nederland 2.0

Ut dialect van mien vriendin is noch vuel erger. Dat liekt echt op Fries. Kin ut nauwelijks verstoan.
''Eempjes nar de Albert HEEEIJN''.

dea komme oet Stjein. Moar mensen sjture doa ouch dinger haer. Mien auwesj kallen gaar gein plat. Ich lul moar get

Ich merk das ze eigelijk geen plat kals. Of ut mot at Hoensbroeks zeen.
Zou Ludelow ooch plat kalle? Weet neet of dat in Spaubeek vuel gedoan wirt.

Enne Joe, bis se alles nog aan ut vertale?

Sowieso Gebrook. Wordt niet veel plat gesproken, gewoon steenkolen Nederlands

ding ding ding

Nice :D

Vbet tip, In Vbookie other sports. Heeft iemand een verkeerd bet aangemaakt. Arsenal - reading. Heeft de payouts omgedraaid. Fucking goeie odds om op Arsenal te betten nu. Staat geloof ik al bijna 30K op arsenal en 127 op reading :P

Ik had 50 op Arsenal en ze hebben gewonnen. :icon_chee

Vrich,

30 mil, in de oudejaarsloterij

48 mil bij postcode loterij, maar die wordt verdeeld door 9 postcodes.

Joa staatsloterij is eigenlijk alleen maar die 30 miljoen, 10 keer een ton, 10 keer 25K, en 50 keer 10K. Maar die doen er niet eens toe.

Haha. Heb je 100k gewonnen en dan verandert er nog altijd bijna niks.
Ik weet dat ik nu als m'n moeder klink, maar 5 prijzen van 5 miljoen zou ik beter vinden, maar dat verkoopt niet.

Heb nog nooit met de loterij meegespeeld. Ook niet van plan.

Ik geloof dat dat in Duitsland veel meer het geval is. Je hebt nu ook die loterij die adverteert met: 'meer mensen een miljoen', de naam is me ontschoten.

100K is inderdaad nog net niks.

En je moet ook nog belasting betalen na een jaar ofzo. Doe je natuurlijk niet, want je zet het op een buitenlandse priv

Dat bestaat niet.
Je moet gewoon belasting betalen na een jaar. Inkomsten door pokeren wordt belast met 29%. Volgens mij is het niet zo hoog bij de loterij.

En het wedden op sporten? Hoe wordt dat belast?

Ook 29%. Volgens mij heb je 500 euro per maand vrij spel, maar alle winst daarboven moet je aangeven.
Het probleem voor de overheid is dat ze niks kunnen controleren, tenzij bedragen van meer dan 10.000 euro in een keer worden overgemaakt.

Internetbanken als Moneybookers hebben strict privacyverklaringen.

Je kun t wel raden hoeveel er elke keer wordt overgemaakt.

lol, volges mij bestaat dat wel hoor wisdom, had het gewikipedia'd

hmm ik mis een post, ik dacht dat ik gezegd had dat kapitaalsbelasting vermogensbelasting moest zijn.

Vermogensbelasting bestaat iig wel volgens mij, is alleen nogal complexe regelgeving

Ook 29%. Volgens mij heb je 500 euro per maand vrij spel, maar alle winst daarboven moet je aangeven.
Het probleem voor de overheid is dat ze niks kunnen controleren, tenzij bedragen van meer dan 10.000 euro in een keer worden overgemaakt.

Internetbanken als Moneybookers hebben strict privacyverklaringen.

Je kun t wel raden hoeveel er elke keer wordt overgemaakt.

Nice, 500 is een mooie bovengrens om mee te starten als ik echte vMonies wil inzetten.

hmm ik mis een post, ik dacht dat ik gezegd had dat kapitaalsbelasting vermogensbelasting moest zijn.

Vermogensbelasting bestaat iig wel volgens mij, is alleen nogal complexe regelgeving

Klopt. Kapitaalsbelasting is afgeschaft.
29% betalen en rake. Dacht het niet.

Nice, 500 is een mooie bovengrens om mee te starten als ik echte vMonies wil inzetten.

Ik zeg doen. Gewoon mijn bets volgen en je verdient makkelijk geld.

Lol, ik wed liever zelf. Toch bedankt. :)

Last edited:
Back