Kan jag ha kaka!?!

Sig mig, er I allesammen svenske?

PS, jeg har kun læst sidste side. Der er no way, jeg læser 8 sider bestående af svenskere, der udbreder sig om kjøtboller og Bjørn Borg.
 
Sig mig, er I allesammen svenske?

PS, jeg har kun læst sidste side. Der er no way, jeg læser 8 sider bestående af svenskere, der udbreder sig om kjøtboller og Bjørn Borg.

Nejdå.. det finns gott om talfel här.. danskar, norrmän etc..

Det är bara att svenskarna verkar vara mest pratsamma..
 
Random fact og kommentar: Jeg har aldrig været i Sverige. Ok, jeg har været i Malmø en enkelt dag, men det tæller ikke. Det er egentlig lidt vildt, i betragtning af hvor tæt Sverige er på. Og jeg gad egentlig godt se f.eks. Stockholm, jeg har bare aldrig fået taget mig sammen.
 
Sig mig, er I allesammen svenske?

PS, jeg har kun læst sidste side. Der er no way, jeg læser 8 sider bestående af svenskere, der udbreder sig om kjøtboller og Bjørn Borg.

Nej da. Der er et par danskere.
 
Random fact og kommentar: Jeg har aldrig været i Sverige. Ok, jeg har været i Malmø en enkelt dag, men det tæller ikke. Det er egentlig lidt vildt, i betragtning af hvor tæt Sverige er på. Og jeg gad egentlig godt se f.eks. Stockholm, jeg har bare aldrig fået taget mig sammen.

Skam dej!

De fleste here inde er vist fra Stockholm. Men de er ok... Sådan da.
 
Eller huuuur
Fick morfin när jag födde, det var riktigt jävla nice. Kunde man få den effekten på sin frukostmacka...Hej då Grevé!

Förstår mig inte på sånt folk. Gör mig så förbannad.

Snacka om bra start på dagen.
Fullkornsbullar släng dig i väggen!
 
@lsa snöade det hos dig igår också? Det är inte acceptabelt för fem öre<mma3>
 
Men apropos Sverige, og random snak: Det tætteste, jeg nogensinde har følt mig på Sverige, var, da jeg for 10-15 år siden læste Tredje stenen från solen af Claes Holmstrøm (i dansk oversættelse). Det er stadig en af mine favoritbøger. Hold kæft, jeg syntes den var sjov. Og slacker-cool. Jeg citerer stadig passager fra den, når jeg snakker. Ingen aner, hvad jeg mener - for der er ingen, der har læst den. I hvert fald ikke i Danmark.

Hvilket leder mig til spørgsmålet: Er der nogen i Sverige, der kender Claes Holmstrøm - og Tredje stenen från solen?
 
@lsa snöade det hos dig igår också? Det är inte acceptabelt för fem öre<mma3>

Snöa!?!?
Det var det värsta!
Nej. Men det varit nattfrost ett par nätter men verken snö eller regn.
 
Favoritböger? Inte för att det är nått fel med det men du glömde säga no homo...
 
Men för att vara lite seriös. Nej jag känner inte till Claes Holmström och jag ska se till och få tag på den boken och läsa den. Tack för tipset!
 
Fan vad grymt för poirier! Han har betalat i blod och tar alltid med sig fighten.. respekt till max också! Bra start på dagen!
 
Favoritböger? Inte för att det är nått fel med det men du glömde säga no homo...

Jeg kan godt lide bøger. Jeg har faktisk læst litteraturhistorie på universitetet. No homo, og no shit.
 
Morfinost vore inte dumt. Räcker inte med vallmofrön på frallorna längre (plus att jag bara äter otäckare nyttigare små tegelstensbrödbitar numera)
Frost var det här med och lite snö.

Lät som UFC i natt var bra. Orkade bara läsa play by play.
Btw någon som testat såndär IPTV som har allt för typ 80 spänn i månaden? Är ju knappast lagligt men tänker om det funkar bra och reglerna mer är för att stoppa såna tjänster än straffa kunderna...?

Men apropos Sverige, og random snak...

Hvilket leder mig til spørgsmålet: Er der nogen i Sverige, der kender Claes Holmstrøm - og Tredje stenen från solen?
Har fått den boken rekommenderad tidigare. Ska beställa nästa gång jag orkar köpa böcker! Du påminde så tack för det
 
Så böcker (böger) morfin ost och UFC den här tråden vill nåt.

<mma4>
 
Selv er jeg mere til Leif Panduro
 
Back
Top