Kan jag ha kaka!?!

lsa

Pinktacular
Pink Belt
Joined
Jun 18, 2006
Messages
68,493
Reaction score
90,313
@Yashabo @Cpt Migraine @Son of Jamin

ok så två nollåttor och en nollfyranoll och Yashabo?
Om du är en nollåtta så blir jag ledsen.

Tänkte vi kunde ha en liten Skandinavien tråd och snacka lite skit. :)

@Monopoly ärru här ibland? isf hojta!

Nu måste jag jobba... :-(
 
En tråd i Ödelandet!
<DCWhoa>
 
:D

Sitter och jobbar faktiskt!

Ska ni gå och kolla på Gustafsson i Globen i juni? Biljetterna släpps tror jag i början på april.
 
:D

Sitter och jobbar faktiskt!

Ska ni gå och kolla på Gustafsson i Globen i juni? Biljetterna släpps tror jag i början på april.
Nä jag lever tyvärr ganska snålt för tillfället så för min del blir det fulstream ;)

Ska du dit?
 
Nä jag lever tyvärr ganska snålt för tillfället så för min del blir det fulstream ;)

Ska du dit?

NEeeeeeej Noll åtta?!?!?!

Helvetet!!!:(

Btw ökenlandet är bra då posterna inte räknas. Så man slipper få ångest över 100000 poster och slös av livet
 
NEeeeeeej Noll åtta?!?!?!

Helvetet!!!:(

Btw ökenlandet är bra då posterna inte räknas. Så man slipper få ångest över 100000 poster och slös av livet
Nejvars haha universitetslivet
 
Nejvars haha universitetslivet

Oj! en sån där smart jävel.
Då får jag försöka skriva på korrekt svenska och sånt lixom.

Btw om du behöver bra torrentsidor så hojta. Får ju stödja den fattiga ungdomen.
 
Mitt möte är fördröjt så kan sitta här och skitposta.
 
Nä jag lever tyvärr ganska snålt för tillfället så för min del blir det fulstream ;)

Ska du dit?
Förstår!

Har få bekanta som gillar mma och jag gick just med dessa på Gustafsson mot Silva...de satt och drog ladd utanför tillsammans med stora, stygga gossar från AIK:s klack och missade de flesta fajterna. Så det blir att kolla hemma....
 
Förstår!

Har få bekanta som gillar mma och jag gick just med dessa på Gustafsson mot Silva...de satt och drog ladd utanför tillsammans med stora, stygga gossar från AIK:s klack och missade de flesta fajterna. Så det blir att kolla hemma....

wtf? Det var iaf en upplevelse? :-/
Men är det värt gå? När man ser bilder så verkar de flesta sitta så långt borta att de får kolla på jumbotronen för att se ett skit. Då kollar jag hellre på TV / datorskärm.
Och då kan jag sitta i pyjamas och pilla navelludd också.
 
Förstår!

Har få bekanta som gillar mma och jag gick just med dessa på Gustafsson mot Silva...de satt och drog ladd utanför tillsammans med stora, stygga gossar från AIK:s klack och missade de flesta fajterna. Så det blir att kolla hemma....
Har hört många säga att det är bättre att sitta hemma ändå haha.

Oj! en sån där smart jävel.
Då får jag försöka skriva på korrekt svenska och sånt lixom.

Btw om du behöver bra torrentsidor så hojta. Får ju stödja den fattiga ungdomen.
<Goldie11>
 
@CPH FCK! FCK! FCK!
Eller Bröndby?
 
Tänkte dra in lite Danskar här så det jämnar ut sig lite ;-)
OM de vill leka!
 
Tänkte dra in lite Danskar här så det jämnar ut sig lite ;-)
OM de vill leka!
Ska vi verkligen släppa in snapphanar <{yahyou}>
Nejdå alla får va med
 

Latest posts

Forum statistics

Threads
1,237,036
Messages
55,463,086
Members
174,786
Latest member
JoyceOuthw
Back
Top