Kan jag ha kaka!?!

306794_650_1200_17_0_965_667_2.jpg


@Prutfis og @m25105 er vist begge danske også :)


Mikkel Hansen med 3 månedes træning UFC mester! ;)
Cool Hand Luke ved ikke hvad han hedder i dag er også fra Danmark men skriver /taler knapt dansk.
Min dansk er efterhånden også dårlig. :-/ flyttede fra Danmark da jeg var 4år gammel
 
Nice, det var et super resultat, selvom kampen ikke var så spændende! Plejer jo altid at være neglebidere. Så den sammen med min far, der blev sgu gået til den bagefter haha

Så længe vi vinder!
 
Mikkel Hansen med 3 månedes træning UFC mester! ;)
Cool Hand Luke ved ikke hvad han hedder i dag er også fra Danmark men skriver /taler knapt dansk.
Min dansk er efterhånden også dårlig. :-/ flyttede fra Danmark da jeg var 4år gammel
Ahh dit dansk er nu ret godt vil jeg sige! Det er sgu flot klaret du har holdt fast i det. Du bor i Sverige nu ikke?
 
Ahh dit dansk er nu ret godt vil jeg sige! Det er sgu flot klaret du har holdt fast i det. Du bor i Sverige nu ikke?

Ja, dog i Malmö så ikke så langt hjem.
Har arbejdet i KBH en gang i tiden på TDC.
En gang i mellem funderer jeg på at flytte hjem igen. Jeg får hjemve :D
 
Ja, dog i Malmö så ikke så langt hjem.
Har arbejdet i KBH en gang i tiden på TDC.
En gang i mellem funderer jeg på at flytte hjem igen. Jeg får hjemve :D
Malmø er jo lige over broen :) Jeg bor selv på Amager lige ud til Øresund, så jeg kan se over til Malmø når jeg er på stranden! Du skal ihvertfald være velkommen hvis du gør det haha.
 
Malmø er jo lige over broen :) Jeg bor selv på Amager lige ud til Øresund, så jeg kan se over til Malmø når jeg er på stranden! Du skal ihvertfald være velkommen hvis du gør det haha.

LOL ja det er jo lige ved side af! :D
Næste gang jeg er ved vandet så vinker jeg lige!
 
urgh sommatid hej hej.
Sommar i all ära men sommartid? :(

@Cpt Migraine

2021 slutar det väl.
 
urgh sommatid hej hej.
Sommar i all ära men sommartid? :(

@Cpt Migraine

2021 slutar det väl.

Kommer inte märka av det.. sitter i barcelona, bakfull och sömnberövad som en jävla örn..

Idioti dock med tidsomställning..
 
Kommer inte märka av det.. sitter i barcelona, bakfull och sömnberövad som en jävla örn..

Idioti dock med tidsomställning..

Det var lite extremt.. Åka till Barcelona bara för att slippa sommartid. :p

Well tidsomställningen hade väl med oljekrisen att göra sent 70tal?
 
Barcelona hade vart något asså, själv är man sängliggande med halsfluss fyfan
 
Barcelona hade vart något asså, själv är man sängliggande med halsfluss fyfan

Jag vettefan mannen..

Kom hem 1 i natt.. börjar 7ish och för genusdebattens skull har tjejen passat på att förstöra bilen medan jag var borta.. sov kanske 15h från tors-sön och fick saftiga 4h till inatt.. :D

"Åh nej, stackars dig" tänker du (inte) men en sjysst jävla halsfluss och 34h feberinducerad sömn hade suttit som en smäck när man sitter på väg från hagsätra till upplands väsby kl 05.02..
 
Jag vettefan mannen..

Kom hem 1 i natt.. börjar 7ish och för genusdebattens skull har tjejen passat på att förstöra bilen medan jag var borta.. sov kanske 15h från tors-sön och fick saftiga 4h till inatt.. :D

"Åh nej, stackars dig" tänker du (inte) men en sjysst jävla halsfluss och 34h feberinducerad sömn hade suttit som en smäck när man sitter på väg från hagsätra till upplands väsby kl 05.02..
Oof sympati ändå
 
gvwgvbwergbrrthrt6nrth
r
rtb
g

tbgrt
gnrth
hmnymntyum
er
th
rtghetbrt
gbhrthjyjjetyj
tyjrtjrt
 
jag måste säga att vårvädret är jävligt nice, men temperaturen svänger rätt rejält här nere.
 
Back
Top