Kan jag ha kaka!?!

@Cole train

Eftersom du gillar framförallt sverige är du välkommen här.. ;)

1J0qN3E.jpg


Didnt know sherdog had its own mordor
 
Last edited:
Jag har varit i Danmark. På flera olika ställen. Gillar Danmark som fan. Brakar Sverige(som det är på
Väg att göra) så flyr jag till Danmark och käkar smörrebröd.
 
Jag har varit i Danmark. På flera olika ställen. Gillar Danmark som fan. Brakar Sverige(som det är på
Väg att göra) så flyr jag till Danmark och käkar smörrebröd.

Jepp.. betydligt mer avslappnade..
 
Jag har varit i Danmark. På flera olika ställen. Gillar Danmark som fan. Brakar Sverige(som det är på
Väg att göra) så flyr jag till Danmark och käkar smörrebröd.

Rätt mycket gängkriminalitet där med invandrarbakgrund dock. Själv funderar jag på Island.

Tyvärr rasar nog samhället ihop och gated communitys blir poppis i Sverige
 
Jag har varit i Köpenhamn och dit man kommer om man tar färjan från helsingborg.
Helsingör?

Såååå himla kosmopolitiskt eller varre nu heter.
 
Rätt mycket gängkriminalitet där med invandrarbakgrund dock. Själv funderar jag på Island.

Tyvärr rasar nog samhället ihop och gated communitys blir poppis i Sverige

Gäng kriminella invandrar? Va?
Sånt har vi ju inte här i Sverige och speciellt inte i Malmö....
Jag vågar mig ut på hal is och påstår att "rätt mycket gängkriminalitet" är ett lika stort om inte större problem i Sverige.

Själv funderar jag på flytta till Irak eller Somalia..
Menar där måste vara folktomt för de är alla här.
 
Gäng kriminella invandrar? Va?
Sånt har vi ju inte här i Sverige och speciellt inte i Malmö....
Jag vågar mig ut på hal is och påstår att "rätt mycket gängkriminalitet" är ett lika stort om inte större problem i Sverige.

Själv funderar jag på flytta till Irak eller Somalia..
Menar där måste vara folktomt för de är alla här.

Sade inte att vi inte har det i Sverige. Kryllar av det i Malmö ja, många kommer direkt från Danmark.
Letar inte efter ett alternativ till Sverige med "lite mindre kriminalitet"
 
Sade inte att vi inte har det i Sverige. Kryllar av det i Malmö ja, många kommer direkt från Danmark.
Letar inte efter ett alternativ till Sverige med "lite mindre kriminalitet"

Njaee. Nu pallar jag inte ha en politisk diskussion.
Men kommer direkt från Danmark är inte helt korrekt. Flera av de tunga "kommer" från Sverige men bor i Danmark. Bla en av de som jagas för morden i Spanien, inte säker på om han åkt fast.
Bron gör ju det himla lätt att åka mellan länderna. Det är tyvärr inte bara jobbare som pendlar.

Baltländerna är väl ganska trevliga.
Tallinn rekommenderar jag, jobbade där ibland för en del år sen.
Island känns lite off och lång kall vinter.
Svalbard och Färöarna är ju också alternativ :-/
 
Njaee. Nu pallar jag inte ha en politisk diskussion.
Men kommer direkt från Danmark är inte helt korrekt. Flera av de tunga "kommer" från Sverige men bor i Danmark. Bla en av de som jagas för morden i Spanien, inte säker på om han åkt fast.
Bron gör ju det himla lätt att åka mellan länderna. Det är tyvärr inte bara jobbare som pendlar.

Baltländerna är väl ganska trevliga.
Tallinn rekommenderar jag, jobbade där ibland för en del år sen.
Island känns lite off och lång kall vinter.
Svalbard och Färöarna är ju också alternativ :-/

Varit runt mycket i baltländerna och många av dem är riktigt trevliga faktiskt. Men leker nog hellre viking i Island. Bor man i Svalbard kommer man ju tvingas gå runt med björngeväret överallt och ännu sjukare klimat hehe
 
Back
Top