• Xenforo Cloud is upgrading us to version 2.3.8 on Monday February 16th, 2026 at 12:00 AM PST. Expect a temporary downtime during this process. More info here

Nederland!

bonnar gepakt op roids voor de 2de keer en ze blijven hier maar bitchen over Cees!

Inderdaad, want hoe kan iemand nou ooit grote spieren hebben en geen roids gebruiken. Het grappige is dat die foto's die se gebruiken om zijn transformatie te laten zien niet echt een eerlijk beeld geven met het perspectief waaruit ze zijn geschoten. Als je ouwe Cees gevechten ziet, dan zie je dattie ondanks dat hij een stuk smaller is, toch heel gespierd is en dat is echt wel allemaal natuurlijke aanleg.

Kijk hem gratis now. Met russisch commentaar en amateuristische productie.

Ik niet. Ik heb vanacht maar 3 uur geslapen, anders had ik misschien wel gekeken.

Ik kijk ook morgen. Vandaag 400km gereden en ik had bijna niet geslapen.
Nog altijd misselijk van het wokkuh.

Weer in Eindhoven gewokt?

Nee, in Hoensbroek.
Moet over een paar weken wel naar Eindhoven toe.

In hoensbroek ben ik nog nooit geweest, heb gehoord dat ie wel goed moet zijn, maar wokken is een beetje pauper :P

Wisdom als je echt eens lekker chinees wil eten moet je eens bij Golden city in maastricht gaan, ligt tussen het station en de brug, ook tegenover het station ligt wel een aardige chinees, maar ik vind golden city beter.

In Heerlerheide ligt een Indonees, Surubaya, Bij friture olga een rotonde verder richting minli

De Paradiso is beter De lange muur, naar mijn mening.
Ik woon niet ver van de Golden City af. Ben er nooit geweest.

ik ga weleens vaker in meerssen wokken gewoon alles op de bakplaat, het wokken vind ik maar nat,lol

Ik ben nog nooit wezen wokken. Intredasting.

Back