Nederland!

Voetbal is maar een spelletje, je moet die Duitsland haat niet serieus nemen.

Ze mogen zo veel spelen als ze willen.

Zolang ze mij maar met rust laten.

Voetbal is net als heroine. Ik vind het verschrikkelijk en ik wil het niet bij mij in de burut hebben, maar als jij het ergens doet waar ik er geen last van heb, dan boeit het me niet.

Hey Entropy had je eerst ook een S achter je username ? Nee toch ?

Nee, hier een uitleg.

But seriously, I just had to change my name. I started out as Entropy. (notice the period), but because of the site's coding, all special symbols in SN's caused for redirections to (o)(o)'s profile (A.K.A. boobs), instead of your own profile. So I complained and complained in support, finally they just changed my name by taking the period away. But that meant the original Entropy (see ENTROPY) lost his name, but he was inactive. Now he's back again and thought I stole his name. I explained it and I thought it was only fair to give him his name back.

So I needed to think of a new name, so this eventually became it, after a lot of brainstorming. The S is the scientific symbol for Entropy. but it also stands for Sextrophy, sexy, supreme, smart, whatever is positive that starts with an S, like Super cute. My real name also starts with an S.

Ze mogen zo veel spelen als ze willen.

Zolang ze mij maar met rust laten.

Voetbal is net als heroine. Ik vind het verschrikkelijk en ik wil het niet bij mij in de burut hebben, maar als jij het ergens doet waar ik er geen last van heb, dan boeit het me niet.

Toch hoor ik je niet zoveel over heroine klagen.

Hoe vaak kom je met voetbal in contact dan?

Niet voetbal zelf, maar de voetbalcultuur.

Zoals ikm gisteren vertelde, bijvoorbeeld.

Mensen die ruzie zoeken omdat iemand Duits is.

Die 'haat' voor Duitsers komt van het voetballen.

Ja dat snap ik. Maar je hebt het er vaak over en ikzelf heb er niet zo vaak last van. Misschien jij wel, dat weet ik niet.

Niet voetbal zelf, maar de voetbalcultuur.

Zoals ikm gisteren vertelde, bijvoorbeeld.

Mensen die ruzie zoeken omdat iemand Duits is.

Die 'haat' voor Duitsers komt van het voetballen.

Volgens mij komt het meer doordat Duitsland ons bezet heeft..

En de Duitsers van nu kunnen daar veel aan doen.

Haat de rest van de wereld ons omdat we de VOC hadden, 400 jaar geleden?

Ga maar eens aan de gemmidelde Indonesier vragen wat hij van Nederland vindt. Vind ook dat je het koloniale verleden niet echt **** vergelijken met de holocaust en de motivaties van nazi duitsland. Wat niet afdoet aan het feit dat het niet de meest mens vriendelijke periode uit de Nederlandse geschiedenis is.

Ga maar eens aan de gemmidelde Indonesier vragen wat hij van Nederland vindt. Vind ook dat je het koloniale verleden niet echt **** vergelijken met de holocaust en de motivaties van nazi duitsland. Wat niet afdoet aan het feit dat het niet de meest mens vriendelijke periode uit de Nederlandse geschiedenis is.

Natuurlijk was de holocaust en de oorlog veel erger, maar daar kunnen de Duitsers van vandaag toch niks aan doen.

Ik heb twee Duits neefjes en een Duits oom en zij hebben me vaker verteld dat de meeste Duiters zich heel erg ervoor schamen.

Ik ga niet over iemand zeiken omdat zijn overgrootopa een klootzak was.

Waarom worden er dan wel zoveel duitse auto's verkocht?

Hi!

Im heading to Amsterdam Thursday to Sunday. Needless to say I want to watch the Silva vs Sonnen fight. Are there any pubs/bars that show the fight? How do I watch it in the Netherlands?

All help appreciated!

Waarom worden er dan wel zoveel duitse auto's verkocht?

Omdat ze niet echt geloven wat ze zeggen.

Het is waarschijnlijk een irrationele reden om ergens boos om te worden.

Als je een levenloze zeikbeer bent en je hebt niks om voor te leven, dan is het fijn om boos te wordne, zodat je je **** afreageren.

Hi!

Im heading to Amsterdam Thursday to Sunday. Needless to say I want to watch the Silva vs Sonnen fight. Are there any pubs/bars that show the fight? How do I watch it in the Netherlands?

All help appreciated!

Good luck with that, lol.

Major time difference and MMA is not popular over here.

I suggest you buy a wifi connection at the hotel and download the PPV in the morning.

Don't you (dutchies) get to watch it live and for free on ufc.tv?

7 dollar.

The stream is not that great at I'd have to stay up all night.

I prefer watching in the morning.

Damn, that sucks. We get to see them for free and I think the quality is alright (close to HD), as long as your internet speed is good enough.

Ik download de laatste 7/8 jaar alle MMA events ( UFC Bellator Strikeforce ea ) gewoon op zondagmorgen en kijk ze tegen de middag op tv in goede kwaliteit.
Als je een torrentprogramma zoals Bitcomet gratis download en installeerd en dan op de site van Isohunt je MMAevent intypen en downloaden.
En klaar is Kees of Jan of wie dan ook.:icon_idea

Last edited:
Ik download de laatste 7/8 jaar alle MMA events ( UFC Bellator Strikeforce ea ) gewoon op zondagmorgen en kijk ze tegen de middag op tv in goede kwaliteit.
Als je een torrentprogramma zoals Bitcomet gratis download en installeerd en dan op de site van Isohunt je MMAevent intypen en downloaden.
En klaar is Kees of Jan of wie dan ook.:icon_idea

Dit doe ik ook. Ik kijk ze alleen niet op TV.

Is het dan echt TV kwaliteit?

Back