Nederland!

Ik ben eigenlijk een Duitser. Ik kan een beetje Nederlands lezen, want ik woon aan de grens met Holland. Wat ik hier schrijf is met de hulp van google :D

Dan woon je waarschijnlijk bij mij in de buurt.

Nordrhein-Westfalen?

Leuke belt, hitcher.

Ik woon bij Entropy in de straat in Eindhoven, maar dat heb ik hem nooit verteld.

Hij heet eigenljik S...hmm

Nah, ik zeg het maar niet.

Mooi, want ik woon eigenlijk in Maastricht.

Deze keer eens wat meer tactisch ingezet dan normaal, ben benieuwd of het gaat lonen:

Phil+Guil+Grif+Tiba+Mend+Silv wins -> 10 to get 68
Guil+Mend+Grif wins-> 10 to get 21,66

My "keep on dreaming" bet, Le+Chael+Tito -> 5 to get 164

Some small singles in case Chael makes all my dreams come true:

Chael by dec -> 1,10 to get 4,75
Fight goes to distance -> 2 to get 6
Chael -> 2 to get 6,5

Nog tips wat een andere goede bet is, die hierboven nog niet tussen staat?

Normaal ben ik meer van de single bets en helemaal niet van de parlays, maar naar aanleiding van het betreffende topic in je post ben ik juist wat meer parlays gaan proberen..

Ben benieuwd. Over 11 uur is de uitslag bekend ^^

Dussssssssss, jammer dat Maia niet meer uit zijn gevecht kon halen. Maar toch een heel indrukwekkende takedown. Net als toen tegen Chael.

Ik las dat Kim voordat hij in de octagon kwam zijn rib net had geblesseerd, maar ik weet niet of dit waar is en ik kan het artikel niet meer vinden.

Best jammer, want het gevecht vertelt ons niet wie nu echt de beste was en daar kijk je voor.

Ja klopt. Tenzij zijn rib niet geblesserd was, dan was het gewoon puur maia die hem dermate had verwond dattie niet verder kon vechten en dus beter was.

Maar dat was een zeer ineressante match-up. Ik zou het niet erg vinden om een rematch te zien.

Back