Nederland!

The Reem heeft vandaag een dopingtest gedaan, uitslag over 2 weken.

" Hup Holland hup laat de leeuw niet in zijn hempie staan "

Onze jongens hebben de leeuw in zijn hempie laten staan. :icon_cry2

Tja, leeuwen en kleren is volgens mij sowieso geen goeie combo.

En leven voornamelijk in Afrika.

Ja ja, ze kunnen het ook 50 keer per dag doen dus dat maakt het ook best warm.

Dafuq?
Twee Iraniers zijn in eigen land tot de doodstraf veroordeeld nadat zij voor de derde keer betrapt waren op het drinken van alcohol. Een functionaris heeft dat gezegd tegen het Iraanse persburau Inla. Alcoholgebruik is streng verboden in het islamitische land, maar tot nu toe werden overtredingen van de alcoholwet uitsluitend bestraft met geldboetes en zweepslagen. Drank is verkrijgbaar op de zwarte markt, zij het tegen zeer hoge prijzen. De functionaris kondigde aan dat het vonnis wordt voltrokken zodra het door het hooggerechtshof is bevestigd.

Voetbal, h

Iran loopt nog een paar honderd jaar achter. En toch zijn er mensen die proberen dat goed te praten, mensen vermoorden omdat ze alcohol gedronken hebben. "Dat hoort bij hun cultuur." Iran is achterlijk.

Ik hoop dat al die tieners als volwassenen berecht worden. 25 jaar cel per stuk lijkt me wel terecht.

Amerikanen doen dat wel vaker. Daar verbaas ik me niet meer over:P. Ik vind dit wel een beetje achterlijk, maar over het algemeen is het geen slecht idee om zedendeliquenten bekend te maken. Op die manier kunnen ouders tenminste zien bij wie ze hun kinderen vandaan moeten houden. Wie wee hoeveel aanrandingen je zo **** voorkomen.

De kinderen waren 14 en 15, dus ze krijgen zeker geen 25 jaar.

Amerikanen zijn gestoord als het om zededeliquenten gaat.

Als je daar als 18-jarige het met je vriendin van 17 doet, ben je een aanrander, ook al wilde het meisje het zelf.

Maarja, wat verwacht van ''the greatest county on earth'' dat homo's verbiedt om te trouwen en nog veel meer domme dingen.

Ik weet het. Maar toch jammer. Als je als 14 jarige iemand vermoord om geld te stelen en vervolgens te gokken weet je volgens mij precies waar je mee bezig bent. Het zijn geen kinderen van 6 die niet weten wat vermoorden of doodgaan is.

Ja, dat is zeker overdreven van de Amerikanen. Maar daar is toch onder de bevolking ook veel onvrede over? Dat kunnen ze beter veranderen. Age of consent naar 16 verlagen ofzo?

Maar ik bedoel echte :eek::eek::eek::eek:'s. Die kinderen van 9 aanranden ofzo.

Ik schaam me echt als ik bij mijn vrienden ben en ik zie hoe ze reageren als Duitsland voetbalt.

Ik ga alleen maar met slimme mensen om, maar zodra ze voetballen kijken, worden ze echt achterlijk.

Ik heb echt een hekel aan nationalisme.

Voetbal is maar een spelletje, je moet die Duitsland haat niet serieus nemen.

Hey Entropy had je eerst ook een S achter je username ? Nee toch ?

Back