Nederland!

Denk niet dat ik dan nog wakker ben, morgen maar eens wat mensen lief aankijken, hopelijk zet fok het weer online, net zo makkelijk

Over Kuiper.

Jammer van Kuiper, denk dat hij nog moet wennen aan het niveau of de druk, deed het opzich niet heel slecht.

Ik heb een stukje gezien, vond dat het niet echt overduidelijk was dat hij een judo achtergrond heeft.

Maar anyway, iemand al geschaatst :D?

Was dit weekend bij mijn ouders en naast het huis ligt een visvijver, waren echt veel mensen aan het schaatsen, kreeg er ook zin in maar heb helaas geen schaatsen.

Ik heb een stukje gezien, vond dat het niet echt overduidelijk was dat hij een judo achtergrond heeft.

Maar anyway, iemand al geschaatst :D?

Was dit weekend bij mijn ouders en naast het huis ligt een visvijver, waren echt veel mensen aan het schaatsen, kreeg er ook zin in maar heb helaas geen schaatsen.

Man, de 1e paar minuten schudde hij subs en grepen af alsof het niks was

Ik heb niks met schaatsen. :icon_neut

Ik heb niks met schaatsen. :icon_neut

Ik heb daar goeie herinneringen aan, vind het altijd wel leuk als het een tijd goed vriest, vind die elfstedentocht hype ook wel grappig. Toch lachen dat het landje op zijn kop staat voor zo iets onbenulligs

Ja kijken op de tv vind ik nooit erg, ook olympisch schaatsen is nog wel boeiend. Maar zelf doen, al heb ik het al 15+ jaar niet geprobeerd, zie ik niet echt zitten.

Zou hij zijn coach nou niet gehoord hebben in de 3e ronde? Hij bleef maar schreeuwen: opstaan!

Jammer van Kuiper. Hopen dat ie de volgende keer wint (als ie nog onder contract bij de UFC staat).

Helaas (of niet) vriest het hier in Texas niet :P Lekker 15 graden haha

Nope, ik hecht voortaan waarde aan mijn lever. :P
En mijn geld.

Back