Kan jag ha kaka!?!

det var ren ironi.
hatar måndagar

Jag orkar inte hata dem längre.. jag känner mig lite äcklig men har faktiskt ingen söndagsångest längre.. det måste ju vara ett gott tecken..

eller så är jag så jävla inkörd i hamsterhjulet att själen redan övergivit skeppet..
 
Jag orkar inte hata dem längre.. jag känner mig lite äcklig men har faktiskt ingen söndagsångest längre.. det måste ju vara ett gott tecken..

eller så är jag så jävla inkörd i hamsterhjulet att själen redan övergivit skeppet..

Det är början på slutet eller nåt.
Jag får fortfarande måndagsångest.
Och jag gillar mitt jobb.

54d5916029709b90031851d1506a1788977f0dff28273e4c6edc7f5eaf21b9b6.jpg
 
Det är början på slutet eller nåt.
Jag får fortfarande måndagsångest.
Och jag gillar mitt jobb.

54d5916029709b90031851d1506a1788977f0dff28273e4c6edc7f5eaf21b9b6.jpg
Det er når du begynner å hate fredag at du virkelig har problemer
 
@tonysmasseuse Jeg ser at Trump er ked af det.
Stakkels Trump...
Prøver at købe Grönland og når han ikke får lov så kommer han ikke til Danmark.
Når Mette så siger fra... Så er hun dum. :(

Det er så godt at vide at en af verdens mægtigste mænd er en idiot..
 
Hela Grönlandsgrejen är en jävla soppa. Var kom det ens ifrån?
{<huh}{<huh}
 
@tonysmasseuse Jeg ser at Trump er ked af det.
Stakkels Trump...
Prøver at købe Grönland og når han ikke får lov så kommer han ikke til Danmark.
Når Mette så siger fra... Så er hun dum. :(

Det er så godt at vide at en af verdens mægtigste mænd er en idiot..
Trump bless. Han bringer meget morskab til vort land i øjeblikket...Hvad jeg mener er, folk griner deres røv i laser over ham.
Nu prøver folk at sælge ham nogle af vores små halvdøde lorteøer :D
https://nyheder.tv2.dk/lokalt/2019-08-21-komikere-vil-saelge-lolland-til-donald-trump

Jeg synes egentlig det var meget friskt af ham at prøve at købe Grønland, men hvad han vil med en flok fyldebøtter og et par sæler fatter jeg ikke. For min skyld måtte han gerne dem.

Der er en anden historie ude i øjeblikket, om vores dronning, hun 'slipped out the backdoor' for 28 år siden for at undgå Trump :D
https://nyheder.tv2.dk/samfund/2019...argrethe-flugten-ud-ad-bagdoeren-og-undgik-at

Ser ud til hun slap med advarslen endnu engang eftersom han har aflyst Danmarksbesøget. Pyh.
 
FREDAG!!! :meow:

FREDAG!!! <GinJuice>

FREDAG!!!<{1-69}>
 
@tonysmasseuse
Jeg så dit svar til Mesca meglomaniac er hvad han er.
Han har en gammel tråd hvor han tror sig kunne slå Chris Leben i en fight..
Helt seriøst.. Og hans træningspartner kunne blive verdensmestre hvis de bare gad. For SÅ gode er de!
Dog har han aldrig trænet med nogen i verdensklasse... Så hvordan han ved at hans træningspartner er i verdensklasse.... tja....

bare en FYI :)
 
We could set fire to some cars if your visiting my hoods.. i got a stash of engångsgrillar, linolja och trasor..

Walla Brushan! Abo vi gör så!
Fuck Aina bror!
 
Walla Brushan! Abo vi gör så!
Fuck Aina bror!

"Medelst termiska anomalier i våra grannars fortskaffningsmedel avser vi visa vårt missnöje över staten och lagapparatendownload.jpeg.jpg "
 
@tonysmasseuse
Jeg så dit svar til Mesca meglomaniac er hvad han er.
Han har en gammel tråd hvor han tror sig kunne slå Chris Leben i en fight..
Helt seriøst.. Og hans træningspartner kunne blive verdensmestre hvis de bare gad. For SÅ gode er de!
Dog har han aldrig trænet med nogen i verdensklasse... Så hvordan han ved at hans træningspartner er i verdensklasse.... tja....

bare en FYI :)
Hej Isa, tak for info som vi siger. Tænkte det sgu nok.
Der er jo mange her der har en ultra høj mening om sig selv men det er lidt bekymrende i hans tilfælde når det er kombineret med psykedeliske stoffer :D han er typen der springer ud fra 10.sal fordi han tror han kan flyve. Anyway, fik en notifikation om at han nu følger mig :p

Hav en skøn aften!
 
Hej Isa, tak for info som vi siger. Tænkte det sgu nok.
Der er jo mange her der har en ultra høj mening om sig selv men det er lidt bekymrende i hans tilfælde når det er kombineret med psykedeliske stoffer :D han er typen der springer ud fra 10.sal fordi han tror han kan flyve. Anyway, fik en notifikation om at han nu følger mig :p

Hav en skøn aften!

LOL... Ja han er lidt speciel... milt sagt.
Så at tråden nu er væk. Mods har ikke en gang flyttet den. Den er helt väk.
Han fik nu også en røvfuld i tråden :D

Uha en stalker!
Pas på!
Han svarede flere gange på din post. Så du gjorde nok indtryk..
 
Back
Top