Nederland!

Dana heeft nog niet officieel gezegd dat Cain niet gaat vechten.

Hij werd onofficieel aangekondigd als de #1 contender na Cains gevecht met Bigfoot, maar niks staat vast, zo ver ik weet.

Ze gaan echt niet Overeem laten vechten als hij pas op het laatste moment zijn licensie krijgt.

Chael had ook maar 6 maanden gekregen en ze gaven hem daarna nog eens 6 maanden voor dingen die helemaal niks emt de commissie te make hadden.

Datzelfde grapje halen ze misschien met Overeem uit. En vergeet niet dat Chaelvrijgesproken was van waar veel mensen hem van beschuldigen.

Overeems zaak is erger in hun ogen.
 
Dana heeft nog niet officieel gezegd dat Cain niet gaat vechten.

Hij werd onofficieel aangekondigd als de #1 contender na Cains gevecht met Bigfoot, maar niks staat vast, zo ver ik weet.

Ze gaan echt niet Overeem laten vechten als hij pas op het laatste moment zijn licensie krijgt.

Chael had ook maar 6 maanden gekregen en ze gaven hem daarna nog eens 6 maanden voor dingen die helemaal niks emt de commissie te make hadden.

Datzelfde grapje halen ze misschien met Overeem uit. En vergeet niet dat Chaelvrijgesproken was van waar veel mensen hem van beschuldigen.

Overeems zaak is erger in hun ogen.

nee, man! cheal had gelogen tegen kizer dat hij een TUE had voor TRT!
dat hebben ze hem zwaar aangerekend, de commissie kuste Ali zijn voeten op het eind van het verhoor, he was a true champ, bla bla

http://www.mmamania.com/2012/6/14/3085166/cain-velasquez-vs-junior-dos-santos-rematch-ufc-152-toronto
 
hij kreeg 6 maanden,omdat hij op het testformulier, die testo injectie had gemeld.
anders had hij 12 mnd gehad
 
Last edited:
Precies, dus hij was onschuldig verklaard voor het misbruiken van testosteron, anders had hij 12 maanden gekregen.

En de UFC wilde Chael meteen een rematch geven, maar dat deden ze niet omdat hij geen licensie had.
 
Hij is Reem aan het bukken, wat ik je brom. :p
 
Lol, zo had ik ik het nog niet bekeken.

Wie is een \betere tegenstander voor de Reem? JDS of Cain?
 
Ik zeg het niet graag, maar hij verliest van ze allebei.

Alistair kan Cains takedowns waarschijnlijk niet stoppen en Cains ground and pound is niet normaal.

De meeste fans denken dat Alistairs takedown defense geweldig is, maar ik betwijfel het zeer.

Ik weet dat hij behoorlijk erop heeft getraind de laatste tijd in Amerika, maar hij kan Cain denk ik niet van zich afhouden.


Hij kan Junior verslaan als hij dezelde strategie gebruikt als die hij gebruikte tegen Crocop, behalve de knie
 
Ik zeg het niet graag, maar hij verliest van ze allebei.

Alistair kan Cains takedowns waarschijnlijk niet stoppen en Cains ground and pound is niet normaal.

De meeste fans denken dat Alistairs takedown defense geweldig is, maar ik betwijfel het zeer.

Ik weet dat hij behoorlijk erop heeft getraind de laatste tijd in Amerika, maar hij kan Cain denk ik niet van zich afhouden.


Hij kan Junior verslaan als hij dezelde strategie gebruikt als die hij gebruikte tegen Crocop, behalve de knie
 
Ik denk dat als hij goed clinchwerk kan verichten en goede knie
 
Ik denk dat Overeem tegen niemand echt in een groot nadeel is.

Overigens, FUCKING warm, morgen verkoeling zoeken in de Maas
 
Ik heb morgen een verjaardagsfeest, ik hoop dat ze opblaasbadjes neerzetten ofzo en dat ik heel de dag in mn zwembroek kan zitten.
 
Fuck geen bad, wel bier.
 
Back
Top