Nederland!

Ik ben aan het denken.
 
PM me, if you want to have fun with this fabulously handsome fellow that is in for everything.
 
dat "interview" van Forrest Griffin & Tito direct na het gevecht waar nu zoveel over gesproken word.
Waar kan ik dat zien of lezen?
Welke vragen stelde Forrest nu juist dat deze zo onrespectvol waren?

dank bijvoorbaat :)

ik heb nu eindelijk dat "beruchte" "interview" gezien van Forrest & Tito postfight.
Het was wat grappig dat Forrest de micro af nam van Rogan, maar eigenlijk vind ik het niet zo erg allemaal. Tito moet stoppen met zeuren & janken.:icon_lol:
 
ik heb nu eindelijk dat "beruchte" "interview" gezien van Forrest & Tito postfight.
Het was wat grappig dat Forrest de micro af nam van Rogan, maar eigenlijk vind ik het niet zo erg allemaal. Tito moet stoppen met zeuren & janken.:icon_lol:

Best wel lullig als je met pensioen gaat van een baan waar heel je leven in zat.
 
Best wel lullig als je met pensioen gaat van een baan waar heel je leven in zat.
ja das wel waar, maar ik vind dat Rogan ook interview kon afgenomen hebben van Tito na Forrest zn interview.

Tito heeft trouwens zn zeg kunnen zeggen post fight press conference.
I fight with my heart, soul x 10 times blabla ... :icon_lol:

Het is ook beetje karma, hij heeft nooit respect gehad voor niets of niemand van in het begin tot nu, dus als hij nu zo'n respectloos einde krijgt (wat behoorlijk overroepen is) vind ik dat wel wat terecht.
 
Ik wacht nog altijd op een UFC evenement in Nederland.

Hopelijk overwegen ze het als Overeem de titel wint.
 
Uhm, de populariteit moet wel heel veel groeien willen ze dat bereiken. In ander nieuws, ik denk dat ik beide ballen volledig vacuum loos als Overeem de titel wint.

Als er een evenement in NL komt ga ik daar zekers heen!! Tickets zullen ook wel cheap zijn dan in vergelijking met normale evenementen.
 
Het gaat zeker gebeuren, maar het duurt waarschijnlijk nog een jaar of 5.

Ik heb Martijn de Jong pas nog gevraagd en hij denkt dat het nog 3-4 jaar duurt.

Dus Martijn gaat de politici omkopen? want die gasten bepalen het en niemand anders!
 
Dus Martijn gaat de politici omkopen? want die gasten bepalen het en niemand anders!

En wat is de beste manier om politici te overtuigen? Geld.

Er is pas geleden nog een evenement in de kooi gehouden en daarna zou er nog eentje plaatsvinden, maar die was op het laatste moment afgelast.

Als de UFC hierheen komt en die zorgt dat Amsterdam 50 millioen eraan overhoudt, dan geloof mij maar dat ze opeens hardcore fans zijn.
 
En wat is de beste manier om politici te overtuigen? Geld.

Er is pas geleden nog een evenement in de kooi gehouden en daarna zou er nog eentje plaatsvinden, maar die was op het laatste moment afgelast.

Als de UFC hierheen komt en die zorgt dat Amsterdam 50 millioen eraan overhoudt, dan geloof mij maar dat ze opeens hardcore fans zijn.

Dragontail zijn kooievenement is afgelast omdat hij niet alle vergunningen had, het voorgaande jaar was de gemeente dat ontschoten
 
Ik zie dat eerlijk gezegd niet zo verkopen, tenzij ze het een overeem main fight is, heb niet zo'n goede kijk op de fanbase.

Hoeveel man kwamen er op hari, schilt, hoost, overeem, aerts etc af in verhouding tot een ufc event in Amerika? ben ik wel benieuwd naar.
 
Ik zie dat eerlijk gezegd niet zo verkopen, tenzij ze het een overeem main fight is, heb niet zo'n goede kijk op de fanbase.

Hoeveel man kwamen er op hari, schilt, hoost, overeem, aerts etc af in verhouding tot een ufc event in Amerika? ben ik wel benieuwd naar.

20.000 man voor it's showtime hebben ze gehaald waar ik bij was, dus ze kunnen zeker wel 12.000 kaartjes ofzo verkopen.

De kaarten voor de lokale evenementen waar ik vaak heen ga zijn altijd uitverkocht en daar zitten ook behoorlijk veel man en daar vechten geen bekende vechters.
 
Ik zou er graag heengaan als het in Nederland zou zijn.

Zal wel weer de halve onderwereld in het publiek zijn alleen

In ieder geval Struve & Reem op de card als het hier is imo
 
Last edited:
Liever geen enkele Nederlanders op de kaart.

Ik heb de Nederlands al zien vechten.

Nu wil ik liever andere goede vechters zien.
 
Zeker wel Overeem.

En als ze het zouden doen, zullen ze elke beschikbare Nederlander op de kaart zetten. :p
 
20.000 man voor it's showtime hebben ze gehaald waar ik bij was, dus ze kunnen zeker wel 12.000 kaartjes ofzo verkopen.

De kaarten voor de lokale evenementen waar ik vaak heen ga zijn altijd uitverkocht en daar zitten ook behoorlijk veel man en daar vechten geen bekende vechters.

mma?
 
Back
Top