Nederland!

En UFC kaarten beginnen bij 80 euro ofzo, dat verkoopt iets langzamer.
 
It's showtime is veel popularder, dan UFC hier. Zoveel mensen die kickboksen kijken vinden nog de meeste MMA gevechten saai, als het naar de grond gaat.

Durf er 1000 euro op te zetten dat het wel zo is. Het is de enige goede tactiek om een eerste evenement in een land te houden en deze tactiek hebben ze nog altijd aangehouden.
 
Hoe vaak heb je Overeem en Struve al zien vechten dan? Ik Struve 1 keer in duitsland en van Overeem heb ik alleen een handtekening, maar moet hem nog zien vechten irl! Hoe vaker hoe beter.
 
Last edited:
Daarom zei ik dat ze ongeveer 12.000 mensen ofzo zouden kunnen trekken. Als ze zonder bekende vechters volle gymzalen kunnen trekken van een paar duizend man, dan kunnen ze wel een UFC evenement uitverkopen.

Bij de lokale evenementen zie ik best veel jongeren die geen vechtsport trainen en ze vinden het interessant en er zijn geen spreekkoren ofzo.


Ik heb Struve 4 keer in MMA zien vechten. Zijn debut was tegen een man die hier vlakbij traint. Echt zo'n gestoorde vent die niet kan vechten.

Ik heb Alistair 1 keer MMA zien vechten tegen Gary Goodridge en ik heb al zijn K-1 partijen gezien in Nederland.
 
Last edited:
Zijn achternaam past vast bij zijn vechtstijl
 
Haha, dat klopt.

Hij is Zuid-Nederlands kampioen boksen en volgend mij ook Nederlands kampioen Sanda, maar hij heeft totaal geen grappling.
 
Zuid nederlands kampioen boksen? Heeft zuid nederland meer dan 20 boksers? Lol als je bokst zit je gelijk in de top 20
 
Heb ik ook maar gelezen. :D

Nederlands kampioen Sanda betekent echt helemaal niks, zeker niet in zijn gewichtsklasse.

De klasse waar Danny vroeger in vocht heeft tenminste nog een paar goede Sanda vechters, maar ze worden nog altijd vermoord door de gemiddelde B-klasser.
 
Ik ken John al heel wat jaren en hij is bokser maar geen Sandakampioen.
Hij heeft wel boksles gegeven bij Lou Hoyer.
MMA is hij gaan doen voor de lol, maar niet om een carriere in te maken daarvoor was hij al te oud.
MMA was gewoon om iets nieuws te proberen na jaren boksen.
Struve was nog maar 16 toen ie van John won.
 
Ik heb een tijd geleden een Sanda partij van hem gezien en er stond dat het voor een riem was.
Ik zal eens zoeken.

Zijn gevecht tegen Janos was echt gestoord.


Hij zal waarschijnlijk wel bij Onegate2far vechten in September.
 
Last edited:
die John ken ik niet, maar zal wel bij Hoyer zitten dan als hij sanda doet. Die Janos trouwens wel maar die kent heel zuid limburg
 
Ik betwijfel het.

Ik denk dat ze eerst Dos Santos/Velasquez II doen en Overeem krijgt een ander gevecht rond die tijd.

Niet omdat hij het nodig heeft maar omdat hij anders te lang uitzit.
 
Ik betwijfel het.

Ik denk dat ze eerst Dos Santos/Velasquez II doen en Overeem krijgt een ander gevecht rond die tijd.

Niet omdat hij het nodig heeft maar omdat hij anders te lang uitzit.

ze hebben juist cain schrapt, want het stond op voor volgende maand!
Jds vecht op 29 dec tegen een TBA:icon_chee
 
Nice!!! Reem zal dit jaar nog de champ worden!
 
ze hebben juist cain schrapt, want het stond op voor volgende maand!
Jds vecht op 29 dec tegen een TBA:icon_chee

Ze hebben Cain niet geschrapt.

Als het goet is, gaat hij tegen JDS vechten.

Ze gaan Overeem niet boeken voordat hij weer zijn vechterslicentie heeft.
 

Latest posts

Forum statistics

Threads
1,236,623
Messages
55,431,129
Members
174,776
Latest member
kilgorevontrouty
Back
Top