Stupid people appreciation thread

Discussion in 'Mayberry Lounge' started by TheOneAboveAll3, Jan 10, 2020.

  1. TheOneAboveAll3 Silver Belt

    Joined:
    Sep 12, 2014
    Messages:
    10,007
    Likes Received:
    3,144
    Just want to make this thread to appreciate stupid people. What are some of the reasons you are thankful to them? I am thankful that they trade in the market and I am able to make money off them. What are you thinkful about them? I am up about 7k trading the markets in the last 4 months.
     
  2. Grave Saver ******WTF Belt****** Platinum Member

    Joined:
    Jun 8, 2009
    Messages:
    88,231
    Likes Received:
    7,056
    Location:
    your mom
    ppl who post dumbass shit instead of trading after hours.
    just made 20k off your weak ass.
     
  3. TheOneAboveAll3 Silver Belt

    Joined:
    Sep 12, 2014
    Messages:
    10,007
    Likes Received:
    3,144
    Actually trading after hours is not very smart. Low volume. I will probably try it again though since I got a better strategy to do so. Will do it next week though.
     
  4. Grave Saver ******WTF Belt****** Platinum Member

    Joined:
    Jun 8, 2009
    Messages:
    88,231
    Likes Received:
    7,056
    Location:
    your mom
    you're welcome
     
  5. WaylonMercy5150 Silver Belt

    Joined:
    Sep 26, 2016
    Messages:
    14,930
    Likes Received:
    2,832
    Location:
    Mexico City
    People who have inferiority complexes...
     
  6. TheOneAboveAll3 Silver Belt

    Joined:
    Sep 12, 2014
    Messages:
    10,007
    Likes Received:
    3,144
    I think youre lost dude.
     
  7. Grave Saver ******WTF Belt****** Platinum Member

    Joined:
    Jun 8, 2009
    Messages:
    88,231
    Likes Received:
    7,056
    Location:
    your mom
    I'm rich
    you're not
    who's lost?
     
  8. loyalyolayal Double Yellow Card Double Yellow Card

    Joined:
    Dec 31, 2010
    Messages:
    35,517
    Likes Received:
    4,656
    I'll just visit the WR & gloat after the elections.
     
  9. RetiredSlave Red Belt

    Joined:
    Oct 30, 2015
    Messages:
    8,483
    Likes Received:
    590
    Im stupid to plenty of people and sure as fuck dont expect gratitude for that. Universally speaking... n... never mind.
     
  10. TheOneAboveAll3 Silver Belt

    Joined:
    Sep 12, 2014
    Messages:
    10,007
    Likes Received:
    3,144
    I appreciate you buddy :D
     
  11. TheOneAboveAll3 Silver Belt

    Joined:
    Sep 12, 2014
    Messages:
    10,007
    Likes Received:
    3,144
    Yeah I am lost now. i have no clue where youre going with this.... Keep going though I find it rather entertaining.
     
  12. Grave Saver ******WTF Belt****** Platinum Member

    Joined:
    Jun 8, 2009
    Messages:
    88,231
    Likes Received:
    7,056
    Location:
    your mom
    no where to go but up
    the market is trending that way
    get your money down, homie
     
  13. Shinigami Blue Belt

    Joined:
    Nov 29, 2019
    Messages:
    830
    Likes Received:
    0
    if this is my party I want strippers and coke
     
  14. TheOneAboveAll3 Silver Belt

    Joined:
    Sep 12, 2014
    Messages:
    10,007
    Likes Received:
    3,144
    What do you trade then? Let me hear this, I would love a good laugh.
     
  15. Grave Saver ******WTF Belt****** Platinum Member

    Joined:
    Jun 8, 2009
    Messages:
    88,231
    Likes Received:
    7,056
    Location:
    your mom
    condescension equals idiocy in this world dickworth
    you make jokes
    I make money
    cheers
     
  16. TheOneAboveAll3 Silver Belt

    Joined:
    Sep 12, 2014
    Messages:
    10,007
    Likes Received:
    3,144
    Dude youre all kinds of stupid lol. Talking about making money in the market yet have no clue about it. Keep dreaming in fantasy land bozo
     
  17. TheOneAboveAll3 Silver Belt

    Joined:
    Sep 12, 2014
    Messages:
    10,007
    Likes Received:
    3,144
    This thread I dedicate to you btw.
     
  18. DaleBoca Gold Belt

    Joined:
    Jul 7, 2012
    Messages:
    19,462
    Likes Received:
    3,839
    We appreciate you, TS, and don’t you forget it!
     
  19. Grave Saver ******WTF Belt****** Platinum Member

    Joined:
    Jun 8, 2009
    Messages:
    88,231
    Likes Received:
    7,056
    Location:
    your mom
    lol idiot, pricing
    new trading info
    I have more money than you'll eve make
    what's your bank?
    no comment?
    not surprised.
    bottom feeder.
     
  20. TheOneAboveAll3 Silver Belt

    Joined:
    Sep 12, 2014
    Messages:
    10,007
    Likes Received:
    3,144
    I am sorry dude but I still have no clue wtf youre going on about, it definitely isnt about trading.I will stop replying to you since it is obvious youre an idiot.
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.