1. Non Gif Shoop Contest v6 Round 2 is up! Vote Here»

Porn and weed.

Discussion in 'Archives' started by CriPpLer, Jul 15, 2002.

  1. CriPpLer Gold Belt

    Joined:
    Dec 18, 2001
    Messages:
    16,837
    Likes Received:
    0
    Location:
    U.K
    Hahahaha
     
  2. killer Green Belt

    Joined:
    Feb 5, 2002
    Messages:
    1,371
    Likes Received:
    0
    Location:
    Illinois
    Sounds like some good shit you had there Crip. Oh yeah how ya been?
     
  3. The Ronin Running over Armadillo's since 2003

    Joined:
    Mar 23, 2002
    Messages:
    5,743
    Likes Received:
    0
    Location:
    Interstate 45
    Mang!

    You and your misses smoke weed and watch porn!?!?!?!?
     
  4. Kain Silver Belt

    Joined:
    Apr 18, 2002
    Messages:
    12,539
    Likes Received:
    0
    Location:
    Vancouver, British Columbia
    Damn dude I do that same shit every night, but alone.
     
  5. computer fogie Gold Belt

    Joined:
    Jun 14, 2002
    Messages:
    24,038
    Likes Received:
    43
    Location:
    Minnesota, USA
    Haha, porn and weed, some thread names just jump off the page. More power to Mr. and Mrs. Crippler, and their private Sodom and Gomorrah.
     
  6. wondermut <img src="http://thesquirt.com/usabelt.gif">

    Joined:
    Apr 6, 2002
    Messages:
    5,337
    Likes Received:
    0
    Location:
    Here
    Porn Rules.
     
  7. scat Purple Belt

    Joined:
    Feb 18, 2002
    Messages:
    1,814
    Likes Received:
    0
    Location:
    ohio
    weed rules.
     
  8. CriPpLer Gold Belt

    Joined:
    Dec 18, 2001
    Messages:
    16,837
    Likes Received:
    0
    Location:
    U.K
    Killer!!.....long time bro!!

    We gotta get on those friday night drinking threads.;)

    Man..........I nut quick........those butt bangers killed me!!
     
  9. CriPpLer Gold Belt

    Joined:
    Dec 18, 2001
    Messages:
    16,837
    Likes Received:
    0
    Location:
    U.K
    A all female film:cool: ......great!!
     
  10. Big Remo Brown Belt

    Joined:
    May 20, 2002
    Messages:
    2,737
    Likes Received:
    0
    Location:
    Ralph Wilson Stadium
    killer combination.
     
  11. donegal Red Belt

    Joined:
    Dec 18, 2001
    Messages:
    9,808
    Likes Received:
    0
    Location:
    Derry, Ireland
    I like the sound of ur missus kev....

    She got any sisters or bi female mates?
     
  12. CriPpLer Gold Belt

    Joined:
    Dec 18, 2001
    Messages:
    16,837
    Likes Received:
    0
    Location:
    U.K

    hahaha.....I wish!!..........I only got lent that film the other day,My missis suggested watching a porno,and
     
  13. lol, you picked the one as in the second porn shop we went in during our Soho adventure.

    Sounds like a real gem, although certain people that turn down free sex with a free prostitute would prefer the men some where in there.
     
  14. NuTz Green Belt

    Joined:
    Mar 26, 2002
    Messages:
    1,265
    Likes Received:
    0
    Location:
    Toronto
    Ganj rules
     
  15. PabloPittbull Purple Belt

    Joined:
    Jun 3, 2002
    Messages:
    1,836
    Likes Received:
    0
    Location:
    Coast to Coast, Nationwide


    LOL:)
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.