• Xenforo Cloud is upgrading us to version 2.3.8 on Monday February 16th, 2026 at 12:00 AM PST. Expect a temporary downtime during this process. More info here

Nederland!

Meh, dat heb je snel tegen gegaan door ze er op te wijzen hoe gelimiteerd het is. Tapology is veel exacter en dus wat indrukwekkender.

Tapology is net zo erg. Het is gewoon wat gokken.
Het goede antwoord geven, betekent niet dat je het van tevoren wist.

Je weet het nooit van te voren. Ook niet als je geld er op zet. Nogal logisch. Ik snap niet waar je een probleem van maakt. Als je een perfecte scoren hebt op tapology van 12 perfect voorspelde gevechten, dan is dat behoorlijk indrukwekkend.

Tuurlijk weet je het niet van tevoren. Daarom heb ik er een hekel aan als mensen zeggen dat vechter X geen enkele kans heeft.
Als je dat echt gelooft, dan krijg je gratis geld door tegen hem te wedden.

Mijn punt is dat als je echt iets gelooft, dan durf je daar ook risico op te nemen.

Ik bet alleen op vBookie other sports.

Mogen alleen plats daar bets aanmaken of hoe zit dat? Beetje rare matches tot nu toe. Premier league, en wie de zweedse kampioen wordt, en italiaans voetbal. Ik heb liever champions league en voorrondes voor het WK.

Maaaarr, ik sta netje in de plus :D

eindelijk? Ik hoorde gister dat het de 5de snelste formatie ooit is.

Op zich vind ik wel dat Rutte en Samsom een goeie indruk maken

Op een na snelste zelfs, volgens het Limburgs Dagblad. Het is nog altijd een lange tijd...
Alleen jammer dat we een communist erbij hebben.

Je moet nog altijd papieren aanvragen bij de gemeente om te laten zien en buitenlanders mogen nog steeds niet naar binnen.
Wietpas zonder pas. Ivo Opstelten is een mongool (om veel meer redenen dat de wietpas).

Je moet nog altijd papieren aanvragen bij de gemeente om te laten zien en buitenlanders mogen nog steeds niet naar binnen.
Wietpas zonder pas. Ivo Opstelten is een mongool (om veel meer redenen dat de wietpas).

Ik dacht dat ze het nu hadden aangepast, zodat je niet meer een uitreksel of zoiets bij de gemeente hoeft aan te vragen maar gelijk met je paspoort bij de shop **** registreren.

Er wordt wel vermeld dat de regels per gemeente verschillen, maar het is nog altijd lang niet goed genoeg.
Heb genoeg van alle politie en idioten hier op straat. In Heerlen is het ook erger geworden, maar daar kom ik niet meer vaak.

In Eindhoven scannen ze gewoon een indentiteitspas of paspoort in en dan moet je die altijd gebruiken bij die shop om te kunnen kopen.

Toevallig rook ik op dit moment voor het eerst
sinds tijden een dikke joint.

heh ? Ik had eerst 400 vCash ik had 2x 50 ingezet in de toekomst

Nu heb ik weer 500. Bedankt vGod

Dan verandert er niet eens veel, ten opzichte van de wietpas.
Je moet je nog altijd laten registeren.

ID kaart laten zien moet genoeg zien (om de leeftijd te checken en niet voor nationaliteit). Scannen en registeren is nergens voor nodig.

Dan verandert er niet eens veel, ten opzichte van de wietpas.
Je moet je nog altijd laten registeren.

ID kaart laten zien moet genoeg zien (om de leeftijd te checken en niet voor nationaliteit). Scannen en registeren is nergens voor nodig.

Ik geloof dat het probleem was dat alleen id laten zien, discriminatie op basis van nationaliteit zou zijn binnen de EU wetgeving. Dat hebben ze dus omzeilt door het 'lid worden van een club/vereniging waar alleen mensen met een Nl paspoort lid van mogen worden'

Daarom moet je dus lid worden van een shop, eerst moest je daar een uitreksel voor hebben (wat totale onzin is en gewoon een opgeworpen bariere) en nu hebben ze het verandert naar alleen het tonen van een Nl paspoort bij de shop.

Ik vind het ook allemaal onzin. Ik ging laatst een nieuw paspoort halen en moest toen vingerafdrukken afgeven (WTF!) uiteindelijk stond mijn afdruk niet eens in de pas, waarom moest ik ze dan afgeven??

Even voor de duidelijkheid en de info, in Eindhoven werd altijd die methode gehanteerd i.p.v. de wietpas.

Back