Nederland!

Aangezien je geen bier drinkt, neem ik aan dat je iig wel pis drinkt om de smaak te kennen. :P

Desperados is geen echt bier.

Desperados is niet echt bier, maar wel zeer goed te drinken. Vooral als het goed warm is.

Ik drink alleen whiskey, bier is echt lang geleden.
Maar daar kun je tenminste een paar van drinken zonder
dat je er wat van voelt. Maar toch.. de smaak man, nee niet meer.

Ik drink alleen whiskey, bier is echt lang geleden.
Maar daar kun je tenminste een paar van drinken zonder
dat je er wat van voelt. Maar toch.. de smaak man, nee niet meer.

in een standaard eenheid bier zit dezelfde hoeveelheid alcochol als een standaard eenheid van elke andere soort drank.

in een standaard eenheid bier zit dezelfde hoeveelheid alcochol als een standaard eenheid van elke andere soort drank.

Ik drink thuis geen standaard eenheden en die stadaard eenheden is ook maar een schatting, want als je iets iets meer whiskey inschenkt is dat procentueel heel wat meer alcohol boven de standaard. En zo nauwkeurig zijn ze niet altijd in de horeca.

Hij hoort ook thuis in het kickboksen.

Inderdaad, toch was ik wel benieuwd naar wat hij kon doen in de kooi.

Ik drink thuis geen standaard eenheden en die stadaard eenheden is ook maar een schatting, want als je iets iets meer whiskey inschenkt is dat procentueel heel wat meer alcohol boven de standaard. En zo nauwkeurig zijn ze niet altijd in de horeca.

Is ook wel zo, maar technisch gezien, als je de voorgeschreven maten aanhoudt zit er evenveel alcohol in. Alhoewel ik van de ene drank soms ook veel sneller dronken wordt dan de andere, zal ook wel placebo zijn en met wat je gegeten hebt.

Als je een drank sneller drinkt, bijv, een shot vodka dan zal je daar meer effect van hebben dan een pilsje dat je relatief rustig drinkt.

Dus heel dat JJ gebeuren zuigt ook nogal hard of niet?

Forum statistics

Threads
1,282,738
Members
176,040
Latest member
jaybuff
Back