justin "lost diaz bro" ledet

Discussion in 'UFC Discussion' started by pride_rules, Aug 6, 2016.

  1. pride_rules

    pride_rules Green Belt

    Joined:
    Jan 9, 2016
    Messages:
    1,003
    Likes Received:
    953
    Location:
    illinois
    dude looked like a hw diaz. was kinda fun. his hair sucks tho. mexifro mullet?
     
  2. Ice That Jaw

    Ice That Jaw Red Belt

    Joined:
    Oct 27, 2006
    Messages:
    9,243
    Likes Received:
    3,327
    Location:
    DC Metro
    Diaz Bros don't back-peddle that much, so no.
     
    SoccerKicked likes this.
  3. CroCopsLHK

    CroCopsLHK Brown Belt

    Joined:
    Aug 9, 2008
    Messages:
    2,563
    Likes Received:
    3,872
    Lidet seemed decent, kind of a conceited DB though. Nice jab, Elias Theorodou fighting style

    Other dude (sherman?) looked like dog shit. Tough as hell, but it's sad seeing people like him fight in ufc
     
    pride_rules likes this.
  4. Ballswing

    Ballswing Blue Belt

    Joined:
    Dec 22, 2015
    Messages:
    779
    Likes Received:
    978
    That hair tho!
     
    pride_rules likes this.
  5. The_Renaissance

    The_Renaissance On, ahem, fleek

    Joined:
    Oct 13, 2008
    Messages:
    27,293
    Likes Received:
    5,215
    Location:
    Wales (for now)
    His hair is absolutely awful. What is it supposed to be?

    His hands are alright, he's a decent HW prospect but would do better at 205lbs. I didn't find him to be conceited, he was probably offended by Sherman acting like he wasn't 'fighting' when he was piecing him up with ease.
     
    pride_rules likes this.
  6. Natesblackshirt

    Natesblackshirt Brown Belt

    Joined:
    Jul 27, 2016
    Messages:
    4,462
    Likes Received:
    11,644
    Location:
    Stockton, CA
    His boxing was solid if he drops to 205 he's laying some fools out. And he clearly gives no fucks. I'm a fan. And I vote to keep the poodle hair fro thing.
     
    pride_rules likes this.
  7. pride_rules

    pride_rules Green Belt

    Joined:
    Jan 9, 2016
    Messages:
    1,003
    Likes Received:
    953
    Location:
    illinois
    was a fine mexifro mullet imo. and being a man that lacks hair i am jelly lol
     

Share This Page

  1. This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
    By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.