MMA Poule 01 (NL)

kimuraprime

Green Belt
@Green
Reaction score
0
Hallo Nederlandse sherdoggers,

Voor vrienden en mezelf maak ik zo nu en dan een MMA Poule. Aangezien we een klassering bijhouden spelen we meerdere (kleinere) poules en zetten we per speelronde ook een klein bedrag in. Dit is voor de uiteindelijke winnaar van het eindklassement. Dat principe lijkt me lastig te hanteren via internet. Ik dacht echter dat sommigen het wellicht leuk zouden vinden als ik hier een poule plaats en we kijken wie er het meeste goed heeft; voor wat we de Nederlandse sherdog eer kunnen noemen.

De poule loopt over een periode van +- 2 weken, verspreid over meerdere events. Dit zijn de gevechten voor de eerste ronde hier op sherdog:

MMA Poule 01 (21 April - 5 Mei 2012)

#1- @UFC 145; Heavyweight bout
Brendan Schaub (8-2 overall, 4-2 UFC) vs. Ben Rothwell (31-8 overall, 1-2 UFC)
#2- @UFC 145; Welterweight bout
Rory MacDonald (12-1 overall, 3-1 UFC) vs. Che Mills (14-4 overall, 1-0 UFC)
#3- @UFC 145; Light-heavyweight Championship bout
Jon Jones (15-1 overall, 9-1 UFC) vs. Rashad Evans (17-1-1 overall, 12-1-1 UFC)

#4- @UFC on FOX 3; Middleweight bout
Rousimar Palhares (14-3 overall, 7-2 UFC) vs. Alan Belcher (17-6 overall, 8-4 UFC)
#5- @UFC on FOX 3; Welterweight bout
Josh Koscheck (17-5 overall, 15-5 UFC) vs. Johny Hendricks (12-1 overall, 7-1 UFC)
#6 @UFC on FOX 3; Lightweight bout
Nate Diaz (15-7 overall, 10-5 UFC) vs. Jim Miller (21-3 overall, 10-2 UFC)

#7- @BFC 67; Welterweight Bout
Ben Saunders (13-4-2 overall, 4-1 BFC, 4-3 UFC) vs. Bryan Baker (17-3 overall, 7-2 BFC)
#8- @Invicta FC 1; Bantamweight (female)
Marloes Coenen (19-5 overall, 3-2 SF (strikeforce)) vs. Romy Ruyssen (5-1 overall)

UITLEG

De wedstrijden staan hierboven vermeld. De bedoeling is dat je per wedstrijd de winnaar kiest en de manier van winnen (submission, (t)ko of decision of wellicht een draw). Ook kies je de ronde waarin je denkt dat dit gebeurt (voor een decision is dit natuurlijk altijd de laatste ronde, vul dit goed in).

Voor de juiste winnaar krijg je 1 punt, voor de juiste manier van winnen krijg je ook 1 punt en voor de juiste ronde krijg je 0,5 punt. Wanneer je denkt dat een gevecht eindigt als een 'draw' kun je dit aangeven. Hier is 3 punt mee te verdienen wanneer het ook daadwerkelijk zo is.

Bij het wedstrijdformulier vul je bij #1 wedstrijd 1 in, bij #2 wedstrijd 2 etc. De manier van invullen is dan bijVOORBEELD:

#1: BRENDAN SCHAUB, SUB, R1

#2: RORY MACDONALD, TKO, R2

#3: JON JONES, DEC, R5

#4: DRAW

#5: ETCETERA

Je vult het wedstrijdformulier in en dat stuur je mij op via een persoonlijk bericht voor 21 april 18:00 Nederlandse tijd. BELANGRIJK: Je bent zelf verantwoordelijk om bij een decision te weten of het gevecht 5 ronden of 3 ronden duurt.

Wanneer mensen dit leuk vinden kan ik meerdere poules maken, ook grotere gericht op 1 event. Voor deze ronde heb ik me voornamelijk gericht op de UFC. Wanneer we meerdere poules spelen zal ik ook een klassement bij kunnen houden. Afhankelijk van hoeveel mensen er meespelen bepaal ik dan hoeveel punten je krijgt wanneer je eerste, tweede of derde wordt bij een speelronde.

WEDSTRIJDFORMULIER

#1:

#2:

#3:

#4:

#5:

#6:

#7:

#8:

Ik ben benieuwd of mensen dit weten te waarderen. Zo ja, erg leuk! Zo niet, dan is er ook niets verloren =)

Last edited:
Misschien wel handig om te weten of er al meer mensen meedoen voor ik mijn hersens hier over breek.

Misschien wel handig om te weten of er al meer mensen meedoen voor ik mijn hersens hier over breek.

Daar lijkt het eerlijk gezegd niet op. Wellicht doet een ander concept het een andere keer beter, mocht het daar van komen. Dus, ik zou hier je brein niet over breken ^^,

Te stoned.

Ik kom tot en met de 2e alinea.

Dan moet ik even een pauze inlassen.

Daar lijkt het eerlijk gezegd niet op. Wellicht doet een ander concept het een andere keer beter, mocht het daar van komen. Dus, ik zou hier je brein niet over breken ^^,

Probeer het nog een keer, als The Reem mag vechten en ruim van te voren. Ook even laten weten in hte andere Nederlandse draadje. :)

Je kan ook wat reguliere nederlanders pmen, om te vragen of ze mee doen.

Probeer het nog een keer, als The Reem mag vechten en ruim van te voren. Ook even laten weten in hte andere Nederlandse draadje. :)

Je kan ook wat reguliere nederlanders pmen, om te vragen of ze mee doen.

Dat is een goed idee, dankjewel. Ik denk dat ik dat maar eens probeer. Waarschijnlijk ook slimmer om het op

Volgende keer wil ik wel mee doen, lijkt me leuk. Ik vind het alleen niet leuk dat je BFC (dat is denk ik bamma FC?) gevechten er in doet, wie kent die vechters nou behalve Marloes Coenen. Liever gewoon UFC en Strikeforce gevechten, en dan liever wat meer de populairdere/spectaculairdere/hoger gerankte vechters want zelfs Che Mills kan ik me niks meer van herinneren. Anders moet ik gokken of gevechten gaan kijken van vechters die ik nog niet goed ken. Als je me ook een herinnering via PM kan sturen zou dat fijn zijn, want misschien vergeet ik dit.

Is die Ben Saunders nou dezelfde gast als die The Voice of Holland heeft gewonnen? Nee toch?

Ik vind het een erg leuk initiatief en heb wel zin om mee te doen (zonder geld).

BFC is trouwens Bellator Fighting Championships en is wat mij betreft Strikeforce al lang gepasseerd qua kwaliteit van de shows. Veel shows zijn zelfs explosiever en vermakelijker dan de gemiddelde UFC. Ze hebben trouwens ook echt toptalenten, met o.a. Alvarez (die net Aoki heeft geKO'd), Curran, Lombard (net naar de UFC overgestapt) en Askren.

En over de twee Ben Saundersen: De vergissing is snel gemaakt; ze doen beide aan MMA, zijn even oud en ze lijken ook nog wel een beetje op elkaar. Maar de Bellator pro-MMA vechter Ben Saunders is echt een andere dan de Voice of Holland Ben Saunders.

Back