Premier League 2017/18 Thread v.46 - Sweden showed Italy what's what | Page 20

Discussion in 'Sports Bar' started by Sebbe, Nov 13, 2017.

?

Will Sweden prevail?

  1. Yes

    29.4%
  2. Of Course

    47.1%
  3. Con loves social democracy as much as Tules loves Wenker

    23.5%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tules Leading the Prem Fred FF

    Tules
    Joined:
    Jul 11, 2012
    Messages:
    74,846
    Likes Received:
    109,904
    pineaplle is tolerable

    banana?!?

    WTF
     
    #381
  2. Tules Leading the Prem Fred FF

    Tules
    Joined:
    Jul 11, 2012
    Messages:
    74,846
    Likes Received:
    109,904
    Lmfao this guy got a - rating on their site

    [​IMG]
     
    #382
  3. Clear Winner Big Poppa Pars

    Clear Winner
    Joined:
    Jul 27, 2012
    Messages:
    16,672
    Likes Received:
    27,024
    Location:
    Linton Travel Tavern
    Yeah, they're not happy. I'm the enforcer and we're playing a niggly (no race-o) team, which is why I was called up out of temporary retirement. Ahhh well. Gonna play FIFA instead init!
     
    #383
    Tobago Jones and clumseygenius like this.
  4. frenzy Plutonium Belt

    frenzy
    Joined:
    Apr 26, 2010
    Messages:
    57,903
    Likes Received:
    45,905
    Location:
    London
    slut should put some clothes on
     
    #384
    clumseygenius and Tules like this.
  5. clumseygenius Red Belt

    clumseygenius
    Joined:
    Feb 10, 2006
    Messages:
    8,031
    Likes Received:
    2,358
    Location:
    YYZ-BFS-BOS;wash,rinse,repeat.
    Different quality of football like. The run for qualifying was fun tho.
     
    #385
    Tules likes this.
  6. Tules Leading the Prem Fred FF

    Tules
    Joined:
    Jul 11, 2012
    Messages:
    74,846
    Likes Received:
    109,904
    [​IMG]

    I am not surprised.

    Meh you can rematch later innit

    sort your car out
     
    #386
    Clear Winner and Tobago Jones like this.
  7. Tules Leading the Prem Fred FF

    Tules
    Joined:
    Jul 11, 2012
    Messages:
    74,846
    Likes Received:
    109,904
    #387
    Edwin likes this.
  8. clumseygenius Red Belt

    clumseygenius
    Joined:
    Feb 10, 2006
    Messages:
    8,031
    Likes Received:
    2,358
    Location:
    YYZ-BFS-BOS;wash,rinse,repeat.
    Flop dick fucking defense can eat a fucking bowl of dicks fuck you ya cunt
     
    #388
  9. Tules Leading the Prem Fred FF

    Tules
    Joined:
    Jul 11, 2012
    Messages:
    74,846
    Likes Received:
    109,904
    lol amir khan must need the money

    Ready for the jungle! Cast of this year's I'm A Celebrity... Get Me Out of Here! prepare to do battle
    [​IMG]
    This year's I'm A Celebrity... Get Me Out Of Here! 2017 cast have been pictured in their jungle uniform for the first time ahead of the show launch on Sunday. The line-up for the show Boris Johnsons's father Stanley, footballer Dennis Wise, comedienne Shappi Khorsandi, boxer Amir Khan, Corrie star Jennie McAlpine, Saturdays star Vanessa White, WAG Rebekah Vardy, Conor Maynard's brother Jack, MIC star Georgia Toffolo and Hollyoaks hunk Jamie Lomas. Beaming in the pre-jungle photoshoot, the group appeared delighted - and showed no trace of nerves for the perilous challenges they face in the jungle.
     
    #389
  10. Tules Leading the Prem Fred FF

    Tules
    Joined:
    Jul 11, 2012
    Messages:
    74,846
    Likes Received:
    109,904
    Dennis Wise looks like he got AIDS lmao
     
    #390
    Sebbe likes this.
  11. Tules Leading the Prem Fred FF

    Tules
    Joined:
    Jul 11, 2012
    Messages:
    74,846
    Likes Received:
    109,904
    Amir is gonna get voted to do all the trials lmfao
     
    #391
    Gazwald likes this.
  12. frenzy Plutonium Belt

    frenzy
    Joined:
    Apr 26, 2010
    Messages:
    57,903
    Likes Received:
    45,905
    Location:
    London
    imagine klitschko doing this shit


    spoilers:

    he wouldnt
     
    #392
  13. clumseygenius Red Belt

    clumseygenius
    Joined:
    Feb 10, 2006
    Messages:
    8,031
    Likes Received:
    2,358
    Location:
    YYZ-BFS-BOS;wash,rinse,repeat.
    Not even the fact that the Danes are on a diff level and ol that shite. We've literally had 3 bollix blunders that have them the goals or straight given them possession that led to the last 3 goals. Fucking tossers.

    Lol fucking AIDS lol. Harsh my man. Harsh. But I likes it.
     
    #393
    Sebbe and UltimateVictory like this.
  14. frenzy Plutonium Belt

    frenzy
    Joined:
    Apr 26, 2010
    Messages:
    57,903
    Likes Received:
    45,905
    Location:
    London
  15. UltimateVictory ✌️

    UltimateVictory
    Joined:
    Apr 16, 2009
    Messages:
    11,866
    Likes Received:
    27,430
    Location:
    ♫ ♬Havana ♫ ♬
  16. Concrete Gold Belt

    Concrete
    Joined:
    Sep 9, 2010
    Messages:
    21,946
    Likes Received:
    16,645
    Location:
    W3
    Saturday's girl could get it. That is all.
     
    #396
    Clear Winner likes this.
  17. frenzy Plutonium Belt

    frenzy
    Joined:
    Apr 26, 2010
    Messages:
    57,903
    Likes Received:
    45,905
    Location:
    London
  18. Gazwald I fapped to strikes

    Gazwald
    Joined:
    May 24, 2015
    Messages:
    6,622
    Likes Received:
    6,651
    #398
    Tules likes this.
  19. UltimateVictory ✌️

    UltimateVictory
    Joined:
    Apr 16, 2009
    Messages:
    11,866
    Likes Received:
    27,430
    Location:
    ♫ ♬Havana ♫ ♬
    Only fit one is Vanessa.
     
    #399
    Tules likes this.
  20. frenzy Plutonium Belt

    frenzy
    Joined:
    Apr 26, 2010
    Messages:
    57,903
    Likes Received:
    45,905
    Location:
    London
    #400
    clumseygenius, Tobago Jones and Tules like this.
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page

monitoring_string = "fd5733925866a04e50edd70f38dfaa35"
monitoring_string = "603ac9fff68f23709f2a42bf5e29272b"