My Roommate is a Pro Wrestling Manager

Discussion in 'Pro Wrestling Discussion' started by Bobby Digital, Sep 8, 2017.

  1. Bobby Digital

    Bobby Digital My Lovin' Is Digi Platinum Member

    Joined:
    Apr 20, 2010
    Messages:
    29,300
    Likes Received:
    40,460
    Location:
    The Slums of Shaolin
    He works for PWX wrestling, in the Charlotte area. Apparently a lot of young up and comers in NXT came up through PWX, as well as former WWE universal champion Kevin Owens.

    My roommate is the top manager in PWX right now (or so he claims, not 100% on that but it seems legit), goes by the name of The Tommy Thomas (with the The).

    Anyone familiar with PWX? Any fans from the Carolinas around here?
     
  2. Pliny Pete

    Pliny Pete Puts Butts In Seats

    Joined:
    Mar 4, 2014
    Messages:
    13,356
    Likes Received:
    22,722
    Location:
    Taco Truck On The Corner
    Your roommate is black
    You boutta get cucked
     
  3. Bobby Digital

    Bobby Digital My Lovin' Is Digi Platinum Member

    Joined:
    Apr 20, 2010
    Messages:
    29,300
    Likes Received:
    40,460
    Location:
    The Slums of Shaolin
    That :eek::eek::eek::eek::eek: ain't got no game.
     
    lakersfan45 likes this.
  4. GraveyardFilla

    GraveyardFilla Blue Belt

    Joined:
    Dec 24, 2012
    Messages:
    899
    Likes Received:
    2,127
    You get him a big white dude with a little bit of soul like @Pliny Pete , put a pimp gimmick on him, make sure he can do the Running Man and that shit will get over. Guaran-damn-teed.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. Bobby Digital

    Bobby Digital My Lovin' Is Digi Platinum Member

    Joined:
    Apr 20, 2010
    Messages:
    29,300
    Likes Received:
    40,460
    Location:
    The Slums of Shaolin
    One Man Gang though >>>>
     
    GraveyardFilla likes this.
  6. warriorscomeout

    warriorscomeout Silver Belt

    Joined:
    Aug 27, 2011
    Messages:
    14,784
    Likes Received:
    13,656
    Fuck your thread, I'm fapping to your AV
     
    Rebelfett and Bobby Digital like this.
  7. Rebelfett

    Rebelfett Likebot

    Joined:
    Oct 21, 2012
    Messages:
    2,777
    Likes Received:
    11,310
    Location:
    On dat like button
    Either that or have have him get a couple of jacked white boys
     
    GraveyardFilla likes this.
  8. Bobby Digital

    Bobby Digital My Lovin' Is Digi Platinum Member

    Joined:
    Apr 20, 2010
    Messages:
    29,300
    Likes Received:
    40,460
    Location:
    The Slums of Shaolin
    Lol Paul Roma.

    Nah, he runs a stable called The Syndicate.

    [​IMG]

    I guess they're the top heels in their company. I believe he also managed Cedric Alexander for a time.
     
    Rebelfett likes this.
  9. X-Pac Rules

    X-Pac Rules MAKE SOME NOISE.

    Joined:
    Jul 4, 2009
    Messages:
    24,360
    Likes Received:
    38,386
    Does he keep kayfabe?
     
  10. Bobby Digital

    Bobby Digital My Lovin' Is Digi Platinum Member

    Joined:
    Apr 20, 2010
    Messages:
    29,300
    Likes Received:
    40,460
    Location:
    The Slums of Shaolin
    Lol yeah. Yeah, he does. He pretty much acts like a Paul Heyman/Teddy Long hybrid everywhere except home.
     
    HomerThompson and Rebelfett like this.
  11. X-Pac Rules

    X-Pac Rules MAKE SOME NOISE.

    Joined:
    Jul 4, 2009
    Messages:
    24,360
    Likes Received:
    38,386
    So he doesn't keep kayfabe around you then?
     
  12. Bobby Digital

    Bobby Digital My Lovin' Is Digi Platinum Member

    Joined:
    Apr 20, 2010
    Messages:
    29,300
    Likes Received:
    40,460
    Location:
    The Slums of Shaolin
    I mean, it depends where we are. We work together too, so he stays in character at the job. If we are just sitting around smoking a bowl, probably not.
     
    Rebelfett likes this.
  13. X-Pac Rules

    X-Pac Rules MAKE SOME NOISE.

    Joined:
    Jul 4, 2009
    Messages:
    24,360
    Likes Received:
    38,386
    <mma3>
     
  14. Bobby Digital

    Bobby Digital My Lovin' Is Digi Platinum Member

    Joined:
    Apr 20, 2010
    Messages:
    29,300
    Likes Received:
    40,460
    Location:
    The Slums of Shaolin
    He does talk shit to management as he would a booing crowd, if you find that amusing. I think he's kinda a bitch, myself.
     
    Rebelfett likes this.

Share This Page