• Xenforo Cloud has scheduled an upgrade to XenForo version 2.2.16. This will take place on or shortly after the following date and time: Jul 05, 2024 at 05:00 PM (PT) We may experience a temporary downtime. Thanks for the patience.

Ik wil BJJ trainen in Rotterdam ...

Sinc3r3

Black Belt
@Black
Joined
Aug 8, 2006
Messages
5,149
Reaction score
35
... maar nu zit er een Gracie Jiu Jitsu school in Rotterdam en het is mogelijk om MMA te trainen bij Jan Oosterbaan in Lombardijen, dus niet specifiek BJJ.

Weet iemand hoe beide zaken staan aangeschreven, ik volg op zich wel de verrichtingen in nederland van de verschillende scholen, maar ik vind top talent niet altijd indicatief voor de beste training.

Heeft iemand hier ervaringen met BJJ Rotterdam - Home/Wat is BJJ?
 
is een poster ja. ik kan je helaas niet helpen met je vraag. mischien kan een proefles bij beide scholen je een beetje op weg helpen?
 
is een poster ja. ik kan je helaas niet helpen met je vraag. mischien kan een proefles bij beide scholen je een beetje op weg helpen?

Ik stuur 'm vanavond wel ff een PM, ik ga denk ik idd een proefles nemen ... ik ga volgend jaar namelijk een maand of 2-3 naar brazili
 
Ken ik niet? Is dat een poster?

Met veel ervaring in MMA. Ik heb hem ook al even via PM laten weten dat ik hier zijn naam heb genoemd. Zag wel dat hij al een week niet online is geweest, dus ik weet niet wanneer hij reageert.
 
Met veel ervaring in MMA. Ik heb hem ook al even via PM laten weten dat ik hier zijn naam heb genoemd. Zag wel dat hij al een week niet online is geweest, dus ik weet niet wanneer hij reageert.

Niiiice, ik PM 'm NU! Ben benieuwd naar zijn mening!
 
Remco Baardewijk geeft les in Rotterdam volgens mij
Oosterbaan is ook een goede optie voor je MMA
 
Remco Baardewijk geeft les in Rotterdam volgens mij
Oosterbaan is ook een goede optie voor je MMA

Remco Baardewijk geeft volgens mij les bij Team Agua en als ik kijk naar hoeveel toernooien die gasten winnen dan moet het wel een goede school zijn.

Jan Oosterbaan is een van mn old-skool helden maar ik hoor verschillende, positieve maar ook negatieve, ervaringen over trainen bij Oosterbaan MMA.

Concreet moet ik gewoon wat verschillende lessen nemen bij de verschillende scholen om te kijken wat bij me past. Heel veel keus is er toch niet dus ik ben er snel uit waarschijnlijk :icon_chee

Bedankt voor je reactie trouwens, stel het erg op prijs!
 
Back
Top